lceman™ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 *bzzzt*"MØKKAHAMSTER" mmm.. brent hår.. Poenget var liksom at hamsteret ikke skulle kunne krabbe rundt på komponentene, men over/rundt i et rør.... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 såklart.. refererte til bivirkninger hvis det som stod i siste del av posten din skulle skje vi vil vel ikke ha hamsteret på Hk vil vi vel??? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 må litt offtopic jeg nå det er jo fint og se at denne topicen ble populær, den har nå passer 100 innlegg det er ganske bra for en topic under casemod Dere har jo mange ville forslag da jeg har startet på min casemod nå, ordner med litt plexi, og modder til vannkjøling til nå er det veldig bra kommer sikkert worklog Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! Men han har jo plassert dom på logiske steder da istedenfor som mange andre gjør. og fikk seff denne da: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt /edit: 17 smilies er maks. eller ikke.. Fikk denne ved igjen edit selv om jeg ikke la til flere smillies: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt. Så nå er 13 maks Endret 27. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! hehe, kanskje jeg er litt glad i og smile Det er jo ikke min feil at jeg er godt humør Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ordner med litt plexi hvis du bor i tromsø kan du få litt oss meg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ordner med litt plexi hvis du bor i tromsø kan du få litt oss meg Takk, men jeg bor i trondheim... Jeg har startet nå, moddinga for vannkjølinga er ferdig, nå er det og skaffe det andre.. men først må jeg ha litt kjølepasta.. ellers blir det litt for varmt på CPU'n startet den uten.. var oppe i 54c.. til den restartet seg (vanlig temp 33-37 (med gammel plassering)) Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) ok.. laget et utkast til modellen min.. http://www.2and2.net/Uploads/Images/115-1522_IMG.JPG http://www.2and2.net/Uploads/Images/yalmaha.jpg men fant ut at jeg ikke har plass til den så nå vil jeg heller bygge noe som bygger i høyden.. i høyden har jeg alltids plass.. det er areal det er snaut med.. noen som har noen forslag til hva jeg kan lage en modell av som blir ca 40x40x150(?)cm? får se igjennom noen filmer som blade runner, the fifth element osv og se om jeg finner noe jeg kan bruke Endret 29. mai 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ramme inn PC'en og henge den på veggen.. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) så nå vil jeg heller bygge noe som bygger i høyden.. i høyden har jeg alltids plass.. det er areal det er snaut med.. noen som har noen forslag til hva jeg kan lage en modell av som blir ca 40x40x150(?)cm? Isopor er et greit materiale å jobbe med. Kommer i standard størrelse 60X120cm er vel 20 eller 20mm tykt. Skal ikke si det helt sikkert. Men det spørs jo hva du skal lage "skallet" med, galssfiber med en plugg som utgangspunkt, eler hamre ut et alluminiums kabinett. Endret 30. mai 2004 av bigbom Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 så nå vil jeg heller bygge noe som bygger i høyden.. i høyden har jeg alltids plass.. det er areal det er snaut med.. noen som har noen forslag til hva jeg kan lage en modell av som blir ca 40x40x150(?)cm? Isopor er et greit materiale å jobbe med. Kommer i standard størrelse 60X120cm er vel 20 eller 20mm tykt. Skal ikke si det helt sikkert. Men det spørs jo hva du skal lage "skallet" med, galssfiber med en plugg som utgangspunkt, eler hamre ut et alluminiums kabinett. heh.. mente egentlig "hvordan skal jeg utforme den?" altså hva den skal se ut som.. men takk for tipset Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 finn et gammel toalett, sett hjul på den, og bygg pcen inn der.. (aldri mer trenge å finne en sitte plass på lan.) vel, det blir iallefall den ultimate vann-kjølinga jeg har vært bortig Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) så nå vil jeg heller bygge noe som bygger i høyden.. i høyden har jeg alltids plass.. det er areal det er snaut med.. noen som har noen forslag til hva jeg kan lage en modell av som blir ca 40x40x150(?)cm? Isopor er et greit materiale å jobbe med. Kommer i standard størrelse 60X120cm er vel 20 eller 20mm tykt. Skal ikke si det helt sikkert. Men det spørs jo hva du skal lage "skallet" med, galssfiber med en plugg som utgangspunkt, eler hamre ut et alluminiums kabinett. heh.. mente egentlig "hvordan skal jeg utforme den?" altså hva den skal se ut som.. men takk for tipset Å, det var det du mente. Du kan vel utforme PC'n som en kenguru. Med cd/dvd i pungen og diskettstasjonen i munnen. Men skal du hamre i aluminium så lønner det seg å varme alu'en først, får å få ut spenningene, og for at det skal bli lettere å hamer den ut. (obs, treklubbe og sandsekk er nøkkelord. eventuelt kulehammer) Endret 1. juni 2004 av bigbom Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men det enkleste hadde vel vert å stikke innom en rørlegger og kjøpe noen rør av de størrelsene du trenger. Og lage en modell av den internasjonale romstasjonen. Selv om en modell av Babylon 5 hadde vert kulere. Lykketil med jobben. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har 2 ideer , 1. ide: Modde pcn inni en Xbox kanskje? Eller kanskje i en skole pult? .. Hadde funka ganske greit . Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg sier at du kjøper en stor naken hagenisse. Så 2 liter med 3M florecent. Så kan den nakne nissen stå å pisse rett ned på prosessoren. Under pc`n kan det stå Fu** Intel eller AMD !! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har 2 ideer , 1. ide: Modde pcn inni en Xbox kanskje? Trenger ikke noe for å gjøre det. Xbox er jo allerede en PC. Men du kan jo selvfølgelig modde Xbox'en på mange forskjellige måter: * sette i mer ram * sette i større eller mer stillegående harddisk * sette i raskere prosessor * chip'en den for å kunne kjøre linux eller windows på den * Endre USB-utgangene så vanlige USB-plugger passer osv. Edit: Forsåvidt så finnes det mange utrolige flotte og kreative mod'er på http://www.mini-itx.com . Jeg anbefaler dere å ta en titt der. Man må være ganske kreativ for å komme opp med noe som ikke er lagt ut der fra før. Endret 4. juni 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! Men han har jo plassert dom på logiske steder da istedenfor som mange andre gjør. og fikk seff denne da: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt /edit: 17 smilies er maks. eller ikke.. Fikk denne ved igjen edit selv om jeg ikke la til flere smillies: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt. Så nå er 13 maks Det er "litt" unødvendig å sitte konkurere om å ha mest smileys i inleggene sine! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! tror at du akkurat satt ny record i smileys zippo! 6x på så liten plass er en stor prestasjon! Men han har jo plassert dom på logiske steder da istedenfor som mange andre gjør. og fikk seff denne da: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt /edit: 17 smilies er maks. eller ikke.. Fikk denne ved igjen edit selv om jeg ikke la til flere smillies: Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt. Så nå er 13 maks Det er "litt" unødvendig å sitte konkurere om å ha mest smileys i inleggene sine! Det var jo ingen konkuranse, det var jo bare at han viste hvordan mange andre gjorde det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå