Gå til innhold

Her kan du komme med din villeste casemod ide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne avlivet den myten en gang for alle ved å legge en kraftig magnet oppå en gammel harddisk, men det får bli en annen dag. Nå skal jeg hjem og spise taco

hvorfor en gammel en siden du er så sikker ta heller den du har ifra før av...

ta en CRT skjerm og ta ut alt av og så sette inn en pc me lcd skjerm inni der.. med trådløst tastatur og mus så det eneste som kommer ut av skjermen er 2 strømkabler...en skjerm med pc...[

eMac......

Er det ikke PC vi snakker om hær

Lenke til kommentar

det er dessuten gjort et par ganger før som jeg veit om... noe som vil si at det sikkert er gjort minst et dusin ganger ;)

edit: har sett litt mer på muligheten for å bygge en Yalmaha-modell, og jeg tror det i så fall blir en del forandringer i designet... med de "beina" på siden ville den jo fylt opp halve hybelen min :cry:

men Yalmaha-inspirert blir det!! så spørs det om dette ikke bare er ett av mine luftslott da :hmm:

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
Hva med og bygge PC'n på ei plate med deltaer på siden, lar de blåse med mot gulvet på fullspeed.. kanskje du får en sveve PC :p

funker med 16delta 120mm og pc på 4-5kg

jeg har testet oss broren min

10-15cm i lufta og litte vibrasjoner

drit fett.. trenger da ikke så mange.. ha den til og sveve 3-5cm overbakken.. så kunne du dratt på lan.. du har garantert den letteste PC'n :p veier ikke noe.. den er så lett at den svever :p

Lenke til kommentar

ehh.. tenkte å bygge inn vapochill og da.. og kromme alle delene så det ser ut som motor.. og bare den veier jo 15 kilo! legg på vannkjøling og så skal det nok MANGE vifter til for å løfte PC'en min :scared:

edit: noen som vet hvor det går an å få tak i glassfiberstrie og lim/lakk/whatever til å lage karosseri av?

edit2: Biltema!!

4_17_209[1].gif

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
hmm...likte den ideen med kua.. :devil: men uansett: en litt mer praktisk gjennomførbar måte å løse den greia med skjerm og pc i ett er vel å lage no àla de gamle gjennomsiktige iMac maskinene... bare ikke gjennomsiktig, da. Altså ta en gammal 17"-18" skjerm, smekke ut alt av innmat, sette på en lcd-skjerm der glasser var før og stappe inn nødvendig innmat bak den...

....eller begynner jeg bare å bli litt trøtt her.... :hmm:

Holder på med det akkurat nå bare for å si det :p

Lenke til kommentar
vet ikke om det er noen som ahr sagt denne ideen men,

det hadde vært jævlig kult og lage et kabbinet av masse vifter (12*12cm delta vifte ;) ) og ha vifte styring till disse

nesten det jeg sa da.. bare at deltan skulle gå nedover.. uten viftestyring.. (flyve kabinett)

Lenke til kommentar
vet ikke om det er noen som ahr sagt denne ideen men,

det hadde vært jævlig kult og lage et kabbinet av masse vifter (12*12cm delta vifte ;) ) og ha vifte styring till disse

Sorry, men da var du for sein. Jeg mekket kabinett av fire stykk Papst 230V stålvifter, og en 260mm drapsvifte, montert på sponplate. Herlig bråk; 72db... :p

Lenke til kommentar

Har lyst til å bygge pc inn i et kjøleskap, kutte i døra, så det blir gjennom siktig, og sette inn katoder...

*kald luft

*rask tilgang til mat og drikke

Problemet er om kanskje ikke kjøleskapet blir ødelagt grunnet konstant tilførsel av ca 40 grader varm luft?

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg ser for meg en ca en meter lang aluminiums sylinder med en diameter på ca 4dm. med plexi vinduer i endene med plass til en 120mm vifte( slik at det kan blåse inn ene enden, og ut andre enden, og et plexi lokk midt på sylinderen så du kan se hardwaren igjennom, alt må jo selvsagt være blankpolert, så inni sylinderen er det festet ca 200 blå lazer LED`s til å lyse opp sulamitten..

DA mener jeg du har en fet kasse. må jo selvsagt lage to tripoder eller noe den kan stå på(løse fra kassa) :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

EDIT: "Leif Inge"

Endret av phreak-z
Lenke til kommentar

Ute i gaten foran huset her står det en lysende plastdings midt i en trafikkøy. Jeg kunne tenke meg å "beslaglegge" en slik en og bygge en PC midt inni den, men er litt i tvil hvordan jeg skulle fått gjort det. Men jeg har ikke git opp tanken. Faktisk snakket jeg med en fyr fra det engelske veivesenet her om dagen, som opplyste at de dingsene koster ca 70 pund hver.

PS! Bilde kommer hvis dette blir noe av.

Lenke til kommentar

Bygge maskin inn i skapet på datahjørnet, tråløst tastatur og mus. Det eneste synlige vil være DVD, brennner og svenskeknappen. Sette de pents ammen i ei hylle, eller gjemme de baks fronten på en skuff.

Og monitoren da, for det er jo greit å kunne se den.

Lenke til kommentar

Et stort hamsterbur, plassere HW i den øverste delen, og la hamsteret leve i den nederste delen. Et sånn gjennomsiktig rør av den typen du får kjøpt i dyrebutikker gjennom den øvre delen, så hamsteret kan tasse gjennom. ''Etasjene'' må jo så klart ha en alu/plexi plate eller noe sånt i mellom, vi vil vel ikke ha hamsteret på Hk vil vi vel??? :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...