Harry_-_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hva med å bygge pc`n inni en høytaler. da har du både høytaler og pc i ett. kan funke d? der var du litt for smart. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Tror ikke du bør bygge de i høyttalere jeg nei, magnet og PC?`tror ikke det.. og i allefall ikke i en sub.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan tror han mente at du skulle også kunne drite på den da mente nok IKKE det nei... greit nok at jeg er syk. men det finnes grenser. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Tenkte ikke på magneten. du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler Endret 20. mai 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan tror han mente at du skulle også kunne drite på den da mente nok IKKE det nei... greit nok at jeg er syk. men det finnes grenser. huff... da missforstod jeg... jeg tenkte bare det ville bli vanskelig å ha komponentene i vanntanken + vann i den.. *edit* fikk en ny sprø idè... bygge om en bærbar til å sitte på en rattkjelke... det hadde vært noe det... Endret 20. mai 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det mest crazy jeg kan tenke på må være å modde en pc inni et menneske..sånn at en person har hovedkort å sånn inni magen eller no,og plexi forann så du ser inn.. det er det mest crazy.. Ta deg en tur på landbrukshøskolen på Ås...der har du kuer med tittehull inni magen fra sida. Kan ta av lokket og ta/se inni magesekken mens kua spiser...det er sært det sa bare det mest crazy jeg kunne finne på jeg..var jo det vi skulle komme med,har verken tenkt å bruke mennesker eller kuer til kabinett.. holder meg til mer vanlige ting ps. håper dere var smarte nok til å skjønne at det var ment som spøk,hvis ikke..hmm..synd! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 kanskje jeg bare ska feste HK på veggen, hadde vært helt ok med luft til den da tror kanskje jeg skal prøve det jeg Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hmm...likte den ideen med kua.. men uansett: en litt mer praktisk gjennomførbar måte å løse den greia med skjerm og pc i ett er vel å lage no àla de gamle gjennomsiktige iMac maskinene... bare ikke gjennomsiktig, da. Altså ta en gammal 17"-18" skjerm, smekke ut alt av innmat, sette på en lcd-skjerm der glasser var før og stappe inn nødvendig innmat bak den... ....eller begynner jeg bare å bli litt trøtt her.... Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har ikke noe videre originalt å komme med selv, men her er iaff en link til noe av det villeste jeg har sett på en stund: Huhuhu Lenke til kommentar
Gone Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Det var en fet mod Endret 21. mai 2004 av Gone Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tenkte ikke på magneten. du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler Man peller jo ut innmaten da... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 En pc med mål på ca:15*15*15, og en liten "brettbar"LCD skjerm og slik tastatur som kan brettes, ei litta mus, øre plugger, og en strømkabel til alt. så når man skulle på lan var det en liten pakke/sekk på 20*15*15 som veide ca 3 kg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 En slik stol som dette er jo et bra utgangspunkt. Legger man inn en pc som klarer å kjøre DVDer og samtidig er helt stille (BeQuiet? ) og kobler den til TV/Projektor har man noe jeg vil kalle en bra mod! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Pc tastatur Kanskje dette var noe? Sorry mine Paint og 3d-skills. Endret 21. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tenkte ikke på magneten. du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler Man peller jo ut innmaten da... jeg tenkte at høytaleren skulle fungere Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Noen fete mods her ja Marius_EV: hva med og skaffe deg SketchUp? det er 3D brogram som du kan ordne kabinetter med Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har gått og tenkt så smått på en mod i en tid nå, kanskje med det været vi har på vestlandet no at jeg får tid til å sulle litt med stikksagen Skaff en gammel 19" crt skjerm og sett inn en 17" lcd i den, bruk resten av det tomme crt kabinettet til hk osv, god lufting, god plass, svært enkel å ta med seg Kombiner dette med trådløst tastatur,mus og nettverk og du har den perfekte mod! En strømmkabel og thats it. AHHH (vet at apple har gjort dette før meg, men selvgjort er velgjort ) Sommeren nå, så skal vi se hva vi får til Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tenkte ikke på magneten. du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler Man peller jo ut innmaten da... jeg tenkte at høytaleren skulle fungere Er det mulig å skjerme et så sterk magnetisk felt med en aluminiumsplate eller noe? Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Tenkte ikke på magneten. du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler Man peller jo ut innmaten da... jeg tenkte at høytaleren skulle fungere Er det mulig å skjerme et så sterk magnetisk felt med en aluminiumsplate eller noe? En kan sperre magnetfelt ute, ved å bygge inn pc'n i et Farydays bur. Det er et nettingsbur rundt maskina. Det sperrer magnetfelt og radiobølger ute. Bare husk å koble buret til jord. Og buret må være laget av et eletrisk ledende materiale. Magnetfelt vil rase rett gjenom ei alu-plate. Casemod? Bygge pc inn i hanskerommet på bilen, dær er det masse plass. Men huske å ikke spille "Need fore speed" når en er ute å kjører. Edit: tilleggs informasjon Endret 21. mai 2004 av bigbom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå