Gå til innhold

Her kan du komme med din villeste casemod ide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan :p

tror han mente at du skulle også kunne drite på den da

mente nok IKKE det nei... greit nok at jeg er syk. men det finnes grenser. :p

Lenke til kommentar
den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan :p

tror han mente at du skulle også kunne drite på den da

mente nok IKKE det nei... greit nok at jeg er syk. men det finnes grenser. :p

huff... da missforstod jeg...

jeg tenkte bare det ville bli vanskelig å ha komponentene i vanntanken + vann i den..

*edit* fikk en ny sprø idè... bygge om en bærbar til å sitte på en rattkjelke... det hadde vært noe det...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
Det mest crazy jeg kan tenke på må være å modde en pc inni et menneske..sånn at en person har hovedkort å sånn inni magen eller no,og plexi forann så du ser inn..

det er det mest crazy..

Ta deg en tur på landbrukshøskolen på Ås...der har du kuer med tittehull inni magen fra sida. Kan ta av lokket og ta/se inni magesekken mens kua spiser...det er sært det :wow:

sa bare det mest crazy jeg kunne finne på jeg..var jo det vi skulle komme med,har verken tenkt å bruke mennesker eller kuer til kabinett..

holder meg til mer vanlige ting :yes:

ps. håper dere var smarte nok til å skjønne at det var ment som spøk,hvis ikke..hmm..synd! :p

Lenke til kommentar

hmm...likte den ideen med kua.. :devil: men uansett: en litt mer praktisk gjennomførbar måte å løse den greia med skjerm og pc i ett er vel å lage no àla de gamle gjennomsiktige iMac maskinene... bare ikke gjennomsiktig, da. Altså ta en gammal 17"-18" skjerm, smekke ut alt av innmat, sette på en lcd-skjerm der glasser var før og stappe inn nødvendig innmat bak den...

....eller begynner jeg bare å bli litt trøtt her.... :hmm:

Lenke til kommentar

Har gått og tenkt så smått på en mod i en tid nå, kanskje med det været vi har på vestlandet no at jeg får tid til å sulle litt med stikksagen :D

Skaff en gammel 19" crt skjerm og sett inn en 17" lcd i den, bruk resten av det tomme crt kabinettet til hk osv, god lufting, god plass, svært enkel å ta med seg :D

Kombiner dette med trådløst tastatur,mus og nettverk og du har den perfekte mod! En strømmkabel og thats it. AHHH

(vet at apple har gjort dette før meg, men selvgjort er velgjort ;))

Sommeren nå, så skal vi se hva vi får til ;)

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på magneten. :blush:  du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler :p

Man peller jo ut innmaten da... :roll:

jeg tenkte at høytaleren skulle fungere

Er det mulig å skjerme et så sterk magnetisk felt med en

aluminiumsplate eller noe?

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på magneten. :blush:  du har helt rett. det funker ikke. kanskje med en diskant høytaler :p

Man peller jo ut innmaten da... :roll:

jeg tenkte at høytaleren skulle fungere

Er det mulig å skjerme et så sterk magnetisk felt med en

aluminiumsplate eller noe?

En kan sperre magnetfelt ute, ved å bygge inn pc'n i et Farydays bur. Det er et nettingsbur rundt maskina. Det sperrer magnetfelt og radiobølger ute. Bare husk å koble buret til jord.

Og buret må være laget av et eletrisk ledende materiale.

Magnetfelt vil rase rett gjenom ei alu-plate.

Casemod? Bygge pc inn i hanskerommet på bilen, dær er det masse plass. Men huske å ikke spille "Need fore speed" når en er ute å kjører.

Edit: tilleggs informasjon

Endret av bigbom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...