Gå til innhold

Her kan du komme med din villeste casemod ide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpe oslo plaza, sette inn plexi og katoder i alle vinduen, sette hjul på og dra på TG!

:green:

.... Da hadde man blitt kongen av tg da:D respect.gif

 

:cool:

 

Casemod: Bygge hele pc'en inn i en slik CD-Cakebox. Så bruke ett lian li PC70 eller større til BARE Hardisker, stappet med 50X200gb disker og noen kontroller kort da så klart. :devil:

hvorfor ikke kjøpe tg,og trille det på hjul a..? :laugh:

Lenke til kommentar

Tror dere er crazy hele jengen jeg :w00t:

 

likte den ide'en med og ha HK bakpå en LCD skjerm :) ett lite minus da.. det beker bakover :p du kan jo lage støtte bakom da :p

 

btw. fikk en nye ide :)

 

Hva meg og kjøpe en moped (tempo elr.no) ta ut motorn, og erstatte den med PC'n.. hadde vært konge på lan!

Lenke til kommentar
likte den ide'en med og ha HK bakpå en LCD skjerm :) ett lite minus da.. det beker bakover :p du kan jo lage støtte bakom da :p

Skjønte ikke helt den? Mente du at skjermen vil falle bakover?

 

Jeg tror ikke det vil bli noe problem. Etter mine LCD-modde-erfaringer så vil jeg tørre å påstå at skjermen ikke vil falle bakover hvis du skrur fast et nano-itx HK og en HD...

Lenke til kommentar
likte den ide'en med og ha HK bakpå en LCD skjerm :) ett lite minus da.. det beker bakover :p du kan jo lage støtte bakom da :p

Skjønte ikke helt den? Mente du at skjermen vil falle bakover?

 

Jeg tror ikke det vil bli noe problem. Etter mine LCD-modde-erfaringer så vil jeg tørre å påstå at skjermen ikke vil falle bakover hvis du skrur fast et nano-itx HK og en HD...

Tenkte på at det kanskje kunne bli litt tungt på baksinden... vet ikke jeg, kan jo hende det går helt fint :)

Lenke til kommentar

nr.1

kjøpt en 24" lcd skjerm og en 28" kjempe tykk tv med høytalere lagd 6X5,25" og 2X3,5 " nede satt hk i rack med et litte melomrom og lagd et I/Q panel av forlengere med porter man trenger også lagd 10x interne 5,25" inne og satt hdd i

kjøpt trådløst tastatur og mus

nr.2

stjele en handlevogn og byggd pc'en oppi skjerm framme og høytalere under

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Det mest crazy jeg kan tenke på må være å modde en pc inni et menneske..sånn at en person har hovedkort å sånn inni magen eller no,og plexi forann så du ser inn..

 

det er det mest crazy..

Ta deg en tur på landbrukshøskolen på Ås...der har du kuer med tittehull inni magen fra sida. Kan ta av lokket og ta/se inni magesekken mens kua spiser...det er sært det :wow:

Lenke til kommentar
Det mest crazy jeg kan tenke på må være å modde en pc inni et menneske..sånn at en person har hovedkort å sånn inni magen eller no,og plexi forann så du ser inn..

 

det er det mest crazy..

Ta deg en tur på landbrukshøskolen på Ås...der har du kuer med tittehull inni magen fra sida. Kan ta av lokket og ta/se inni magesekken mens kua spiser...det er sært det :wow:

Putte en PC inni ei ku :thumbs:

Vekker nok oppsikt på TG :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...