Simen1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ja, Mac G5 lanseres idag.Lykke til med å lage noe penere enn dette (Verste er jo at enkelte klarer det og) http://www.apple.com/no/imac/ Åhhh... Endelig noen som har skjønt det og "tatt idèen min" (se post tidligere i tråden): Se plasseringen av DVD-brenneren... Akkurat der jeg ville ha den selv (med USB 2.0 tilkobling, USB2.0/ATA-adapter og slimdrive riktignok men likevel) Håper andre skjermprodusenter følger etter og lager plass til slim DVD-brenner på samme stedet. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 dt var dødskult. sånn design på en pc *sikle* Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ja mac har gode designer... men er fortsatt mac da Lenke til kommentar
McLords Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ta ut motoren i en harley og sette inn pcdeler i steden for motoren og bruke radiatoren som radiator seff og bensintanken til vanntank. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ta ut motoren i en harley og sette inn pcdeler i steden for motoren og bruke radiatoren som radiator seff og bensintanken til vanntank. Til opplysning. Det er kun V-rod motoren fra HD som er vannkjølt, de andre motorene (Sportster og Twincam) er luft kjølte. Og V-Rod motoren er stygg som juling. Men det er jo fult mulig å bruke en olje-kjøler som radiator. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 vannkjølt motor på en sykkel er jo rimelig unødvendig.. tar bare opp masse ekstra plass.. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vannkjølt motor på en sykkel er jo rimelig unødvendig.. tar bare opp masse ekstra plass.. Vannkjøling på en motor gir mere effekt, lavere drivstoffforbruk og høyere driftssikkerhet enn på en luftkjølt motor. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men det tar mer plass og gjør sykkelen tyngre.. og motoren på de fleste sykler er ganske eksponert uansett.. er det som er så fint med luftkjøling.. jo fortere du kjører, jo mer varme, men også bedre kjøling Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Effektfordelen opphever den lille ekstra vekta. Og at risikoen for varmskjæring er borte. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 skjønner ikke helt de som stuker rundt med mini-itx, og prøver å lage maskinene så små som mulig... dette produktet finnes da allerede. laptop, kaller vi det. Er det ikke bare å ta en laptop, og demontere skjermen, lage noen kabelforlengere til skjermen, og feste sette den et annet sted. voila, liten PC med innebygd skjerm Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) bare lurte på. er det noen som har tenkt på å bygge en pc i en støvsuger? har funnet ut at det ikke er så dum idee egentli, passe stor, går på hjul, vifte i og alt (burde kanskje byttes ut da) Endret 8. september 2004 av Domi9q Lenke til kommentar
xcom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg går med planer om å putte hele pc'n nedi et akvarie med fisk oppi, hele opplegget måtte jo være vanntett. m gjennomføringer til vifter opp og ut av tanken. Tror jeg må prøve dette Ellers så er det mye kult/og vilt her Men det er en casemod jeg liker pr D.D BEST...Cammer V8 http://www.daveinci.com/pages/15/index.htm Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg går med planer om å putte hele pc'n nedi et akvarie med fisk oppi, hele opplegget måtte jo være vanntett. m gjennomføringer til vifter opp og ut av tanken. Tror jeg må prøve dette Ellers så er det mye kult/og vilt her Men det er en casemod jeg liker pr D.D BEST...Cammer V8 http://www.daveinci.com/pages/15/index.htm wow.. pc i en v8'er.. feeett.. skikkelig gjennomført også.. *vil ha!* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har en liten ide.. den er kansje ikke så original og heller ikke umulig og gjennomføre men tror det vil kreve litt presisjon. Ta ett plastikk kabinett og en masse ekstra plastikk og smelte det sånn at det renner nedover kabinnettet og (forhåpentligvis) stivner. Lakke dette i en litt knall grønn blank farge eller noe så kunne man kansje fått ett kabinett som så "slimete" ut..? Det er bare en ide.. vist noen allerede har gjennomført noe sånt så ville jeg likt og se det =) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 CreatureCanis: Er det Ghostbusters-kabinett du ska lage? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ett hvaforno? =/ Ghostbusters? Det er de som jakter på spøkelser og sånt ekke det? De var faktisk ikke i tankene mine akkurat men.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bare lurte på. er det noen som har tenkt på å bygge en pc i en støvsuger? har funnet ut at det ikke er så dum idee egentli, passe stor, går på hjul, vifte i og alt (burde kanskje byttes ut da) ja, fin vifte i støvsugeren. bråker jo ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
robstr Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 heh. nei ikke i det hele tatt.. Bygge en maskin inni en gjennomsiktig ball. som kanskje har et par 120mm vifter i hvert "hjørne" dvs kutte av en liten bit og så lage en........ en eehm. datt ut av det jeg tenkte på Må vell kanskje tenkte litt over det først Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bygge PC'en inn i en sånn oppblåsbar gjennomsiktig lenestol? Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) bygge PC'en inn i en sånn oppblåsbar gjennomsiktig lenestol? det hadde hvert drit kult! har hvert innom tanken på å bygge en pc under der man sitter, på en sånn helt streit "kjøkken stol". også bare feste på hjul.. hadde hvert glimrende på LAN da.. Edit: kansje ikke den villeste av de villeste ideene, men den er i allefall realistisk! Endret 24. september 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå