Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Jeg vil høre masse crazy casemod ide'er, jeg vurderer og gjøre en super crazymod! Hva tenker jeg selv på? jo da, har lyst til og kjøpe en sånn uber stor skiraff bamse og sette ei kasse i magen på den, hadde ikke dette vært drit fett da?? PS: en slik bamse koster sikkert 1000kr ++ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 finn et gammel toalett, sett hjul på den, og bygg pcen inn der.. (aldri mer trenge å finne en sitte plass på lan.) Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 den hørtes faktisk ganske ok ut (bortsett fra vekta) men med pc'n i vanntanken å polstre sete me no fluffy saker så har man d ultimate på lan tror han mente at du skulle også kunne drite på den da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kjøpe oslo plaza, sette inn plexi og katoder i alle vinduen, sette hjul på og dra på TG! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 hehe, ganske greie alternativ her da.. fikk en ny ide jeg nå Ta en vanlig stol (med 4 bein) sett ei plate under, sett hjul på plata, ordne ei kasse til og ha PC'n i under der.. da tror jeg du har den ultimate lan PC'n.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kjøpe oslo plaza, sette inn plexi og katoder i alle vinduen, sette hjul på og dra på TG! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) bygg en pc og et kjøleskap inn i en stressless. Det kunna vel vert greit med en kaffi koker og et askebeger som ekstrautstyr Edit:leif Endret 20. mai 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 bra at det kommer endel innlegg her .. Er det noen som har noen realistiske crazy forslag da? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har en middels stor høytaler jeg har hatt fantasier om og bygge om til pc.. Fint å kunne skjule alt under avtagbar front! Eller kanskje finne en subwoofer? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) ikkje enda. det villeste ej he gjort er bare å skjert ut dette(nederst) ankh korset med en stor vinkelsliper å ei lita stikksag. så har ej lakka kabbise svart og laga viftestyring+ bubblelightog ekstravifte med lys Endret 20. mai 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/min%20skuff.jpg dette er det villeste jeg har gjordt! bygger pcen inn i en skuff snart skal jeg modde: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF880 til: http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/lepont.jpg håper det blir bra Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vil ikke tørre å si at dette er noen crazy ide, men jeg har planer om å kjøpe et nano-itx HK, skru fast det + hd på baksiden av en LCD skjerm. Da trenger du ikke noe kabinett eller noen ting. Da har du PC og skjerm i ett, uten at det ser ut som om du har noen PC... Tror det kunne vekket oppsikt ved å kun ha en skjerm som ikke ser ut som om den er tilkoblet noen ting... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) håper det kommer noen bra forslag her Endret 20. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Vike Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg skal snart flytte en vegg her i "kontoret". leker med tanken om å bygge inn pc'n i veggen. med kun frontene til cd/dvd/viftekontroller synlig. + et hull til 2 titanvifter for lufting da. skal selvsagt ha en luke så jeg kan nå komponentene.. edit: rettskrivning Endret 20. mai 2004 av Vike Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Driver å leter etter en hodeskalle i plast som har ca 17x17 cm i indre rom ...der hjernen er Via Epia 1.2 ghz:) hodeskallen skal lakkes i krom/metall slik at den blir lik hodet til terminator og helst med røde leds i øya. Endret 20. mai 2004 av Tydeus Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Henge PCen, i all sine smådeler, opp i taket.. Bare la alle delene henge ned fra taket vha fiskesnor elns.. Sikkert ganske stilig.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg leker litt med tanken om å putte pc'n i en blomter potte... med plante i såklart... problemene blir bare pris, pg lufting... her nemlig tenkt ut hvordan inni hodet mitt.. la faktisk på de siste nødvendige touchene for at en skal vi ke akkurat nå.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) kjøpe oslo plaza, sette inn plexi og katoder i alle vinduen, sette hjul på og dra på TG! .... Da hadde man blitt kongen av tg da:D Casemod: Bygge hele pc'en inn i en slik CD-Cakebox. Så bruke ett lian li PC70 eller større til BARE Hardisker, stappet med 50X200gb disker og noen kontroller kort da så klart. Endret 20. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det mest crazy jeg kan tenke på må være å modde en pc inni et menneske..sånn at en person har hovedkort å sånn inni magen eller no,og plexi forann så du ser inn.. det er det mest crazy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå