Lexler Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ...når man klikker på en lenke? hva er koden for å få en lenke til å åpnes i nytt vindu når man klikker på den? Grunnen til at jeg trenger dette er fordi jeg lager min egen lokale startside som alltid skal ligge i netteleseren. siden er full av lenker, og jeg vil ha det sånn at lenkene åpnes i nytt vindu når jeg trykker på dem... Noen som vet hvordan? på forhånd takk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 <a href="din.link.com" target="blank"> her kommer link teksten</a> Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 <a href="minside.com" target="_blank">minside.com</a> w3schools.com og google.com er dine venner... Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 genialt, det funket så simpelt altså... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Funker kun i HTML 4.01 Transititional og Frameset, så hvis du vil validere siden din Strict, så kan du ikke ha det.. Men jeg regner ikke med at du skal validere Strict? Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 jeg legger ikke så mye sjel i den siden, fordi jeg bare skal bruke den selv, bare en side med lenker og huskeliste til eget bruk, den er lagra på harddisken min... den skalaldri på nettet Jeg er enda tidlig i lærestadiet på hjemmeside utvikling, for tiden driver jeg og setter meg inn i css... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Men da har det jo ingenting å si om den validerer eller ikke nei Flott at flere vil lære seg HTML/CSS i stedet for å bruke WYSIWYg som såyr ut ustrukturert kode i hytt og pine Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er vel ikke så viktig å validere siden, da han skal ha den som lokal startside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå