Gå til innhold

Kortslutte L1Broene på en Duron(m) Probelm.

tness

Anbefalte innlegg

Jeg har en Duron 1000(m) Kjører den på 105x12 på et abitK7-Raid, men det er ikke det som er problemet.

Jeg har flere ganger prøvd og kortslutte L1 broene, med ymse resultat.Jeg får den bare til og øke med hele tall, altså, 11-12 etc, ikke 11.5

Jeg har viska ut, og prøvd flere ganger, men hvilken av de 5 kortsluttnings punktene skal jeg prøve og kortslutte på nytt, det er jo 5 av de.Må viske så mange ganger får og få den til og multipliere på hele tall, så det hadde vært greit og visst hvilken av de broene som jeg skal ta.

Burde vel ha brukt bakrutetråd kortsluttning?

T.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

tness skrev (2002-04-09 22:09):

Jeg har en Duron 1000(m) Kjører den på 105x12 på et abitK7-Raid, men det er ikke det som er problemet.

Jeg har flere ganger prøvd og kortslutte L1 broene, med ymse resultat.Jeg får den bare til og øke med hele tall, altså, 11-12 etc, ikke 11.5

Jeg har viska ut, og prøvd flere ganger, men hvilken av de 5 kortsluttnings punktene skal jeg prøve og kortslutte på nytt, det er jo 5 av de.Må viske så mange ganger får og få den til og multipliere på hele tall, så det hadde vært greit og visst hvilken av de broene som jeg skal ta.

Burde vel ha brukt bakrutetråd kortsluttning?

T.

Jeg får valgt alt .5 i multiplier på min duron 1.2... da har jeg brukt litt bly og litt bakrutetråd, fant ut at det var en dårlig kontakt så jeg brukte strømledenes måling og kortsluttet det siste punktet også, og vips så funket alt glatt, men jeg har ikke vært borti det at man ikke får valgt 0.5 i multiplier.

Ville ha prøvd på nytt med litt eletriks ledene maling, fåes på velutstyrte bilbutikker med smått og godt til bilen. Fåes også på claes olson også da...

mvh David

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...