Tfosheim Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Raskere og billigere Firstmile Bredbåndsleverandøren Firstmile senker prisene og øker hastighetene denne uken, og starter samtidig en kampanje på "smalbånd" ADSL. Tilbudet gjelder foreløpig bare i Oslo og Akershus, men nå skal Firstmile bygge ut. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Herlig, håper de kommer til Hamar snart, er ikke utbygd der jeg bor :/ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har igjen 1år med NGT tror jeg :'( Men skal ikke klage, de setter jo ned prisene i hytt og pine så.. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Synes 2 års bindingstid er mye. Fikk ikke teleselskapene forbud mot å binde folk så lenge? Mye rart kan skje på 2 år. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 er ikke noe forbud mot det, men når forbrukerrådet og media begynte å sette fokus på det, så satte telenor, tele2 og sense ned til 12 mnd. xdsl leverandørene har ikke fått noe pepper for dette, men det kommer sikkert. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det med ulovlig lang bindingstid gjaldt bare mobiloperatører, ikke xDSL tilbydere. Synes 2 års binding er greit nok jeg, så lenge man sparer på det Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 2 års binding er rett og slett urimelig. Kan sikkert "prute" seg til lavere bindingstid om en kontakter selskapet og maser litt. Endelig et selskap som har skjønt at ikke alle gidder å betale flere tusenlapper i måneden for ADSL. 200 kr høres jo bra ut, selv om det fortsatt er en stund til de når samme prisnivå som UNINETT tilbyr (som er min øvre grense). Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det burde kanskje egentlig være verre å ha så lang bindingstid på xDSL-abonnement, for med en mobiltelefon har det ikke noe å si hvor du bor, men det er nok mange som ikke kan vite sikkert om de kommer til å flytte i løpet av to år, og da vil det være veldig dumt å ha bindingstid igjen på bredbåndet. I hvert fall hvis man flytter til et sted hvor leverandøren ikke kan tilby det. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Wow dette ser bra ut. Men jeg trenger egentlig ikke bedre linje enn det jeg har nå. Søren Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vel,, jeg tviler veldig sterkt på at de bygger ut så fort at de ikke har folk til dette.. men får bare håpe at de bygger ut da.. de kunnet da ha bygd ut andre plasser der hvor ngt ikke har bygd ut da.. og hatt avtaler med ngt, da hadde de hatt et produkt i lag som kunne ha vært bra. eller de kunne inngå avtaler med chess som er ute etter å bli isp. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hadde de bygd ut her på Kolbotn skulle jeg skaffa meg SHDSL Terra 2000 /2000 895,- pr. mnd uten bindingstid er jo GRISE billig i forhold til andre leverandører Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Tja, seeing is believing, sier nå jeg. De har jo i flere år lovet å sette igang utbygging på alle sentraler om flere enn 20 personer binder seg til abonnement. I tillegg har Zyxel trukket seg ut av selskapet, noe som muligens indikerer at de ikke får like billig hardware til sentralene lenger. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva skjedde med 12mbiten? Har de gått vekk fra så høye hastigheter og bare leverer lave nå? Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Eg synes det er skandaløst at Telenor og andre store aktører får holde på med den sjuke overprisinga som no rår over internettmarkedet. Bur i en liten by på vestlandet, og firstmile kjem nok ikkje her med de første... Veldig surt, Firstmile tilbuda er jo grisbillige. 1300/640 linja er nesten like billig som mi 704/128-linje, og det er ergelig. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 2 års binding er rett og slett urimelig. Hvis du synes det er urimelig, bestiller du bare uten bindingstid. Det er ditt valg, enkelt og greit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bindingstida mi med Telenor er snart omme *gni seg i hendene*!! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dæven for noen priser. Det er jo helt sinnsykt. Håper de kommer til Grimstad snart. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fra hjemmesida demmes: Kan jeg få fast IP? Nei, per dags dato kan du ikke det, men dette er noe vi kommer til å tilby i fremtiden. ... ja det bør de hvis jeg skal vurdere å bli abonnent men ønsker de ellers velkommen til et marked som trenger produkter som presser prisene Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Tror ikke dette er noe som de fleste merker. De har jo lovet og bygge ut i snart 2 år på sentraler med mer en 20 intrisete. De kommer nok til og love det i 2 år til. og 2 år til. Kjipe folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå