figure_02 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg måtte oppgradere min msn for å kunne fortsette og bruke den men når jeg hadde lastet ned den nye versjonen og den hadde kommet ca 5% av installasjonen kommer en melding som følger: INSTALLASJONSPROGRAMMET HAR OPPDAGET EN UVENTET FEIL UNDER INSTALLASJONEN AV DENNE PAKKEN. DETTE KAN INDIKERE ET PROBLEM MED DENNE PAKKEN. FEILKODEN ER 2755. Og så etter jeg har gått ut kommer en annen melding opp: INSTALLASJONSPROGRAMMET FOR MSN MESSENGER MISLYKTES MED FEILKODE '1603'. GÅ TIL WEB OMERÅDET OG LAST NED PROGRAMVAREN DERFRA. Jeg har lastet den ned derifra også medn det samme skjer. Hjelp meg........ Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 fikk samme feil jeg også, etter at jeg hadde rotet med den engelske versjonen av 6.2. Det som løste problemet hos meg var; 1. slette den installerte msn messenger 2. slette setupdl.exe 3. laste ned setupdl.exe på nytt 4. installere det ordnet problemet hos meg. kan ikke garantere at det gjør det for din del, men det er verdt å prøve. dette her skal forresten postes i Programvare --> Programvare . Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Sorry for at jeg posta denne feil men jeg er et nytt medlem..... takk for tipset skal prøve det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har ingenting med spill å gjøre. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå