Gå til innhold

Hvilket Worms-spill er best og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woms Armageddon er det beste Worms-spillet. Worms 3D klarte ikke å viderføre gameplayet til 3D. Worms Armageddon har fin 2D-grafikk, og er mer gøy enn Worms 3D. Og om du er nostalgisk, så kjøper du det ihvertfall ikke. Greit nok, Worms 3D ser mye finere ut. Men det er litt kronglete og kjedelig å plaffe på hverandre. Worms Armageddon er heftig, kjempegøy i multiplayer og mye mer destruktivt! :devil:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Lang versjon:

Worms spilte jeg aldri særlig mye, bare de gangene jeg ble tvunget med på et game eller to.

Worms 2 er det spillet jeg har kost meg mest med egentlig. Spilte demoen gang på gang på gang helt frem til jeg fikk fullversjonen.

Worms Armageddon har jeg også spilt i massevis av timer, men det ble ikke det samme.

Worms 3D kom som en kjempehyggelig overraskelse på meg, og jeg våger å påstå at det nesten kommer helt opp mot Worms 2. Utrolig morsomt synes jeg hvertfall :)

Kort versjon: Worms 2

edit: Glemte Worms World Party... synes ikke noe om det egentlig :no:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Liker jaffal WWP best, mens 3D og det puslespill-greiene ikke gjorde susen for min del jaffal. 3D ble bare teit, pluss at det ble veldig uoversiktlig, noe som hele tida har vært Worms' store styrke. WWP liker jeg best på grunn av utvalget. =)

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Worms 2, fordi jeg kan justere våpnene til å være nesten akkurat som jeg vil ha dem. World Party er dessverre mye mindre fleksibelt her. Aller helst ville jeg sett et skriptspråk som i Unreal. Det hadde vært så fett å kunne lage nye spilltyper.

Jeg har aldri spilt Armageddon. Har det samme fleksible våpeneditor som W2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...