Frode83 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Eg har tenkt å kjøpe meg eit DV-kamera, men eg har ingen peiling kva eg skal sjå etter! Har som krav at kameraet skal filme bra i dårlig belysning, var lite og hendingt, og at prisen ikkje skal var over 8000,- Hadde vært kjekt å ha stillbilde mulighet også Kva betyr "nightmode"? Er det noko som alltid er i bruk, eller er det noko ein må skru på når det trengs? Bruker kamera meir batteri då? Skryter produsentene når dei seier at kamera kan filme i t.d. 0Lux.. Kva er Lux'en ute ein solskinnsdag, inne ved normal belysning osv..? Håper nokon vil ta seg tid til å svare på dette! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 er på utkikk etter kamera til den prisen jeg ogås ingen som vet noe? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei!Eg har tenkt å kjøpe meg eit DV-kamera, men eg har ingen peiling kva eg skal sjå etter! Har som krav at kameraet skal filme bra i dårlig belysning, var lite og hendingt, og at prisen ikkje skal var over 8000,- Skal vi se... Tror jammen Sonys TRV 33 er et kamera for deg. Har fått prøvd det ut selv noen ganger og det har vunnet flere tester så du gjør garantert ikke noe dårlig kjøp hvis du kjøper det Hadde vært kjekt å ha stillbilde mulighet også TRV 33 har også stillbilde funksjon. Du kan ta bilder opptil 1 megapixel og de lagres på Sonys eget minnkort, Memory Stick (16 mb følger med!). Kva betyr "nightmode"? Er det noko som alltid er i bruk, eller er det noko ein må skru på når det trengs? Bruker kamera meir batteri då? Nightmode er en funskjon som gjør at du kan filme nesten når det er helt mørkt. Men bildet blir grønt så det er på en måte ikke så mye vits . Men den kan du skru når du vil ja. Det er nightmode på TRV 33 ja Lykke til Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kanskje litt seint, men likevel, sjekk Sony DCR-PC105 Elkjøp og Expert (jeg kjøpte mitt der) solgte den for 7995. Endret 1. juni 2004 av jokab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå