bernini Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i det veldig gamle skatespillet som het "Skate". Siden navnet på spillet er såpass generelt er det umulig å finne noe via google. Finner det heller ikke på abandonware-sider. Hvis noen husker spillet, så er det en strekmann som skater. Svart bakgrunn. Bare streker. Helt enkelt. Takker for svar - gordito Edit: Jeg fant, jeg fant Edit: Selvfølgelig Endret 20. mai 2004 av gordito Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 post link. Ikke bare sitt der å rug!!! Lenke til kommentar
baRs Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Bare jeg er såvidt borti piltasten flyr fyren med rakett fart inn i første hinder og dauer. går det ann å få fyren til å kjøre litt saktere? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Bare jeg er såvidt borti piltasten flyr fyren med rakett fart inn i første hinder og dauer. går det ann å få fyren til å kjøre litt saktere? Det finnes en del programmer for å senke farten på PCn, søk her: www.google.com Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 bruk moslow..eller sett opp en virituell dos maskin via vmware og sett ned hvor mye ram og prosessorkraft den skal ha. Siste alternativ er nok best, men vmware koster penger. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har alle vmware-versjoner støtte for virtuelle dos-maskiner, eller er det ein spesiell versjon som støtter dette? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tror de aller fleste vmware versionene støtter dos Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har vel akkurat den versjonen av "Skate" en innebygget "ro-ned-prossessoren-din" funksjon? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dunno, det har den sikkert. Ikke hatt behov for å bruke den, jeg bruker som sagt vmware. Der funker alle mine gamle dos spill. Jeg kunne ønske det fantes en bbc og en amiga emulator for vmware, hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det fulgte med et program til å stille ned farten. Den stod på 41, måtte gå helt opp til 550. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå