Windoge Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.virtualbattlespace.com/store/ En dude på mIRC ga meg denne linken. Han påstår det er en "slags" forbedret verson av Operation Flashpoint som kommer til å være ganske dyr. Han sier den kommer til å bli utgitt offesielt etter hvert. Dere kan jo ta en titt på bildene. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er ikke helt sikker her, men er ikke det der den utgaven som BIS lagde til det amerikanske forsvaret? De lagde jo en simulator som brukte Flashpoint-teknologi. Men som sagt, ikke helt sikker her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Er ikke helt sikker her, men er ikke det der den utgaven som BIS lagde til det amerikanske forsvaret? De lagde jo en simulator som brukte Flashpoint-teknologi. Men som sagt, ikke helt sikker her. Ja, du er inne på noe der. Hørte det samme, men nå sies det at de har tenkt å selge den versonen public. Har liksom aldri hørt om spillet før, men så trailern og screenshots så ble jeg litt paff. Elsker OFP Endret 20. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg hadde rett der. BIS' VBS1 Press Release Dette må jeg ha! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Ja, de sa den skulle bli skrekkelig dyr. Men den ser skikkelig bra ut Men kommer det til Norge? Endret 20. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå