aaabbb666 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei.. Sitter fortiden å lager, eller prøver i allefall å lage et design til ei hjemmeside i Paint Shop Pro. Å desgine sia er ikke noe problem, men jeg fatter liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg skal legge den ut. Må man bruke spesielle programmer ellerno.. ? Så alt i alt, jeg har designet siden, men fatter ikke hvordan jeg skal legge den ut. Og hvordan jeg skal bruke designet. btw... litt vanskelig å forklare når jeg ikke helt veit hva jeg snakker om.. :/ /mds Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Vel, du må programmere hele tingen i HTML eller et annet språk, og dele opp bildene osv. Mange fine sider i den sticky-tråden i WDS, HTML og CSS... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176376 Endret 20. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Aner ikke om det finnes noen Slice funksjon i PSP, men den deler opp siden din og generer en (råtten) HTML kode slik at siden er klar til opplasting på nettet. Det er anbefalt å lære seg HTML og CSS og lage siden fra bunn med de grafiske elemenetene du allerede har laget.. Litt vanskelig å forklare, pirk litt selv og spør underveis.. Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jaok. Noen som har lyst å gjør den delen for meg. Vis dere kan det, burde det jo ikke ta så alt før lang tid ikke sant? Så da hadde jeg bare behøvd å sette inn stuff på sia + en liten thanx til den personen som hjalp meg ! Noen som har lyst ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Først må du legge ut bildet du skal ha slicet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Her har vi i alle fall en som spør om kodejobb med ganske så ydmyk holdning! Og, nei, det kan faktisk ta en god stund å sette sammen ei side. Det beste er vel om du prøver å lære deg HTML, så kan du spørre her underveis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå