Straydog Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Litt usikker om denne burde vært postet under "Windows", men det får heller stå sin prøve... Har litt problemer med Windows Movie Maker. Dersom jeg prøver å legge til Video Effects til klippet jeg skal redigere, så bare lukker programmet seg - uten feilmelding. Jeg åpner opp programmet igjen, og det samme gjentar seg gang på gang - uten noen som helst form for feilmelding. Jeg prøver å legge til effekten "Grayscale". (mange av de andre effektene fungerer greit, mens andre, blant annet grayscale, gjør at programmet klikker/lukker seg. Noen som har vært borti tilsvarende, som har en løsning på problemet?? Alle fornuftige forslag taes med stort takk! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hadde akkurat samme problem i en av tidlige versjonene (XP Pro før SP1). Har du innstallert alle oppgraderinger til XP? Effektene du nevnte virker uten problemer hos meg, Kjører nå XP Home Norsk versjon. Endret 20. mai 2004 av froggyler Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Fant ut av det! Fjernet alle codecs'a jeg hadde liggende, installerte SLD codecpacken, og voila! Problemet lå i at jeg hadde for mange codecs liggende - skapte sikkert en konflikt... (litt teit at ikke windows kom opp med en feilmelding men.....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå