gjenne Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan noen hjelpe meg? Når jeg satte opp ny maskin ble et passord satt i IE ved første pålogging. Nå får jeg dette passordet opp hver eneste gang. Har prøvd å slette nettkontoer og legge inn på nytt, men samme passord kommer uansett. Hva kan jeg gjøre for å legge riktig passord og brukernavn uten at XP "retter" dette til det først registrerte? gjenne Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Prøvd med : control panel -> internet options -> content -> autocomplete -> clear passwords ? EDIT : Eller er det under tilkopling med modem/ISDN passord du har problemer ? Endret 20. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
gjenne Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Prøvd med : control panel -> internet options -> content -> autocomplete -> clear passwords ? EDIT : Eller er det under tilkopling med modem/ISDN passord du har problemer ? Takk for svar! Det er ved pålogging med modem dette er et problem. gjenne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå