figure_02 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ER det noen som vet om noen bra sjørøver spill eller hvor jeg kan få tak i en demo til pirates of the caribbean ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hørt no snakk om at det skal komme ny versjon av Pirates! Vil ikke anbefale Pirates of the Caribbean. Jeg synes hvertfall spille var veldig lite underholdende, og drepende kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Det er en flopp av et spill, fordi det egentlig var et helt annet spill (Sea Dogs 2)frem til like før det skulle gis ut. Da snappa Disney opp rettighetene til spillet, endra navnet, og fikk skvisa inn en syltynn historie for å tilpasse det til filmen. Det har egentlig svært lite med filmen å gjøre i det hele tatt. Sea Dogs var et slags pirat-rollespill. Endret 20. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ok jeg har hørt om det nye pirates! spillet og jeg gleder meg sinnsykt til det kommer ut, men jeg skulle gjerne skaffet meg et pirat spill mens jeg ventet. har prøvd demoene til strategi sjørøver spill som tropico 2 og Port Royale men det var mer sånne rollespill jeg tenkte på...... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror ikke det fins noe annet enn strategispill om sjørøvere for tida. Nytt eller gammelt. Du kan jo se om du finner tak i Redguard (Bethesda, samme som laga Morrowind). Det er en tomb raider-aktig action adventure sak, du er visstnok en sjørøver, men i Redguard-provinsen i The Sword Coast (som er deres rollespillverden). Tror ikke det er et fnugg av RPG i det men..er hvertfall mere festlig enn å knote med ressurser og bygging av hus i Tropico 2. Var en demo av Tortuga på siste PCG-plata, det ligna Pirates! på en PRIKK! Samme tekstene i dialogboksene tilogmed. Eneste forskjellen jeg så er at man har 3 ammo-typer på kanonene. Grafikken selvsagt mye penere, men nærmere plagiat tror jeg ikke man kommer. Fikk tilogmed velge om man skulle ha Navigation, Fencing eller Charm som skills i starten, som i Pirates. Foregår i samme regionen også. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 takker, har ikke hørt om redguard før men hvis det er de samme folka som laga morrowind må det jo være bra! mener du Pc gaming bladet, er det til salgs ennå ?? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kommer et online-piratspill i løpet av året som heter Pirates of the Burning Sea. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Du trenger da ikke bladet for å finne en demo. Sjekk store demosider som www.avault.com ellerno. Sikker på at alle gamersitene har Tortuga-demoen. Btw, Redguard er fra 1999. Hjemmesida er her: http://redguard.bethsoft.com/ Endret 22. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Mener du spillet Tortuga, Pirates of the new world ( pirat Hunter ) ?? Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 pirates of the caribbean var jo bra! heftige skutekamper og litt drøy slåssing, men ellers var det bare gøy! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Har tenkt å kjøpe meg det ja........fint at det er så bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå