serok Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 tenkte jeg skulle tipse deg med et register. er fra en ford eskort ca 1985 +-5år eller noe sånt. den er kompakt og fin rørene ut fra registret er av plast og kan dermed lime fast en overgang om nødvendigt. jeg fikk plas til den stående i fronten av kassa mi. måtte ta bort hd + diskettstasjonen. Lenke til kommentar
dale Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 okey, skal forhøre meg hos høggern :smile: Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-09 23:52, ddd-king skrev:Syns at du skrev ganske fornuftig jeg. Jeg mener stort sett det samme som deg. Men jeg skal se om jeg kan prøve meg på denne beregningen også. Men da må jeg oppdatere "trykk/hastighet"-fysikkdelen min først... http://fysikkupdate.microsoft.com/ :smile: Lenke til kommentar
sten Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 kan du ikke bruke et par peltier istedet for STORE radiatorer da? du får vel uansett ikke kjølt det ned til mindre enn romt temp. alikevel.? peltier kan kansje monteres på rad. eller vanntank for enkelt og rimelig eller ? har selv 2x120 papst på en swiftech ca 30*13 cm rad.. selv med FULL guffe drar det kun ned ca 5 grader. dvs. fra 45-40 grader.. xp1700 @ 1800mhz tenkte jeg kansje skulle prøve dette selv verfall, noen andre som har noen tips om dette ? Lenke til kommentar
dale Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Jeg skal ikke under romteperatur, jeg skal bare komme så nærme den som mulig og jeg har aldri vært borti peltier før og jeg kommer ikke til å prøve det før jeg har noe hardware jeg tørr å risikere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå