Pitteliten Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har hørt masse om denne oppgraderingen som trengs for at jeg skal kunne ta opp video med lyd på min N3650 - men hvor i alle dager finner jeg denne oppgraderingen??? Og må jeg betale? Takker for all hjelp... Som et tilleggsspørsmål... Åssen får jeg konverterte videofiler over på mobilen? Må de lastes opp på nett og så lastes ned, eller...? Vet ikke åssen det er med dette infrarød- og blåtannsystemet, jeg... *ganske clueless* Fordi jeg har jo GPRS, ohvis jeg da skal drive og laste ned 3-4 MB store filer (eller større), blir ikke dette fort veldig dyrt?! Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Gå til http://www.softwaremarket.nokia.com/free/W...me3650.wml#apps der finner du videorecorder til 3650 som kan ta opp lyd, bestill denne (tjenesten er gratis). da kan du filme med lyd i hele 11 sekunder. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 du må gå inn på adressen via wap på din telefon, altså! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Last ned programet (kjøp) som heter camcorder... Da kan du ta opp film helt til minnekortet tar slutt...med lyd seff Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 du kan bare oppgradere SW en til telefonon også da får du lyd på filmern Lenke til kommentar
Pitteliten Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tusen takk for svar! Nå fungerer det som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå