Anterialis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) se her skal ha et layer inni den grå firkanten som har en sånn bue i seg. (helt til høyre). Kan layers bare være firkanta? Er layers tingen for dette eller burde jeg bruke noe annet?? (bruker css, så hvis noen har en genial plan, så ville det vært kjempe flott å skrive slik det vil være i css) På forhånd takk Endret 20. mai 2004 av w3p Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vel, kommer an på hva du skal bruke det layeret til. Men et layer kan være akkurat den transformen du vil. Om du skal ha et layer som er likt den "forkanten", så kan du markere det gråe med Magic Wand Tool (W) og deretter trykke Ctrl-Shift-N og fargelegge det layeret eller hva du måtte ønske å gjøre med det.. Ser ikke helt hva du skal med det..? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ja men jeg vil ha et layer i html slik at jeg kan skrive inni der. Er det mulig å formere et html layer (bruker dreamweaver) akkurat slik man vil? med lik form som den gråe "firkanten med bue" på siden? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Oh, nei det blir vel værre med. DIVs og tabeller o.l er vel rettvinka..? Om det er en fast tekst som skal stå, kan du jo legge det inn som et bilde. Skal den variere kan du legge inn et randomscript på det bildet som bytter tekst.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ja det kan du si.. Random script?? php? Noen forslag til koding? er ikke så god i php enda kan du si... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Går kjapt å finne et randomscript som passer.. Hør med SirIce eller noen andre PHP-nerder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå