fjesme Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har installert pinnacle 9. Men den vil ikke starte. Hadde studio 8 fra før, denne avinstallerte seg selv når jeg skulle installere ny versjon. Brukte ikke oppgraderingspakke, men fullversjon. Noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd. Har prøvd flere ganger. Litt sint nå Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fordi du har lasta ned den første iso`n av studio 9 som var fucka... Lenke til kommentar
fjesme Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Har nok ikke lasta ned noe. Kjøpt på datakjeden i trondheim. Versjon 9.0.2.163 Skjønner enda ikke no. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Prøv å laste ned oppdateringspatchen fra Pinnaclesys så du får versjon 9.0.8. Hvis ikke det hjelper vil jeg foreslå du kjører Registry cleaner fra samme nettsted. Lykke til Lenke til kommentar
sibosa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei. Jeg kjøpte Studio 9, for 2 dager siden fordi jeg nå endelig har investert i en datamaskin som kunne brukes til redigering. Jeg installerte Studio 9, slik det var beskrevet. Jeg startet opp med ok resultat første gangen. Men ved ny oppstart fikk jeg følgende feilmelding: "This installasjon is missing vital files. Please reinstall the software." OK , jeg gjorde så. Ved ny oppstart virket det ok, men ved første oppstart etter det - samme besked "This installasjon is missing vital files. Please reinstall the software." Da går jeg inn i dette forumet og finner 2 råd som denne linken gir. Det hjelper ikke! Har noen gode råd, eller er det å levere inn studio 9 til reklamasjon? Skuffet Studio 9 bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå