stidz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 har tenkt lenge på dette. ville ikke vifta i en hårføner være super inni pc'en? den blåser jo sikkert like mye eller mer en en delta. og den er bare 60mm eller no. noen som har prøvd dette før? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 noen som har prøvd dette før? Prøv du og fortell oss om saken, med bilder, oc resultater, tempraturer osv. Lykke til Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bråker for mye, du burde heller bruke en støvsuger hvis du ikke plages med støy. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan vel bli et problem med at hørføneren går på 220V, med mindre du tenkte å montere hele hårføneren inni PC'en da... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan jo ta et støpsel og sette på de to lederne på viften, og så bare sette det i stikkontakten Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det er vel bare å koble viften til stikkontakten og bruke et rele, slik at viften får strøm når pc'n slås på. Men ville aldri gjort det med tanke på støyen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Uansett blir det i så fall, viktig at du skrur av strømmen før du stikker fingra inn i pc-en, tror ikke det gjør så godt med 230V. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Blir det ikke veldig varmt inne i maskinen? En hårføner varmer jo med minst 500 watt! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 varmt blir det ikke. er ikke vifta som lager varmen. men er dere sikre på at vifta går på 220v ? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 går det ann og koble vifta til en inverter? lager ikke denne høy spenning da? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Mereklig at du ikke tok den med varmen- så dum er jeg ikke. men hvorfor kan du ikke bare koble deg på 220- volten på inngangen i strømforsyningen, og bruke en egen bryter på denne vifta? Er ikke noe problem det. Lodde fast, så blir det fint.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hårføner fakta: De trekker mye mere strøm enn PC vifte, de bråker no forferdelig, de er ikke beregnet på å brukes i timesvis i strekk. Som PC kjøler er de altså ikke egnet. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hårføner fakta: De trekker mye mere strøm enn PC vifte, de bråker no forferdelig, de er ikke beregnet på å brukes i timesvis i strekk.Som PC kjøler er de altså ikke egnet. di skrur seg av etter ei stund for di blir for varme, ikkje på grun av varme elenta men motoren har ikkje noe kjøling og kjører på alt for høgt turtall til å kunne brukes overlengre tid!!! men foralldel bare prøv, det kan vere at ej tek feil Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 vis jeg finner føneren min som ikke er i bruk så prøver jeg det. men vet ikke helt hvor den er da Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hadde aldri orket det... *HOOOOOODEPINE* Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 skal bare prøve da. vis jeg finner føneren. ellers for jeg ta en tur på neste loppebarked masse modde ting der ass Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hårføner fakta: De trekker mye mere strøm enn PC vifte, de bråker no forferdelig, de er ikke beregnet på å brukes i timesvis i strekk.Som PC kjøler er de altså ikke egnet. Det er jo varme elementet som trekker 95% av strømmen. Eg tror at vifta kan gå i timevis i strekk uten varmeelementet. Håper du tester dette lykke til. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hårføner fakta: ... de bråker no forferdelig Kan jo lage et anti støydempings prosjekt... Maks dB! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 pcen min er vel sikkert snart oppe i skadlig lydnivå uansett. den har vel bare 100 DB (ikke helt da men) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå