Gå til innhold

Dårlig ytelse

Anbefalte innlegg

Har installert counter-strike 1.6, men jeg synes jeg får slik dårlig fps i forhold til 1.5. Jeg vet det er mye visuelt som er oppdatert fra 1.5, men jeg får seriøse fps drop. Min maskin består av følgende:

P4 2,4(533)
512 mb noname(333) :blush:
Msi SiS 645 hk :blush:
Sapphire Ati Radeon 9700pro aiw(orginalt, ikke overklokket eller noe)
1x60gb 7200 WD
2x180gb 7200 Hitachi

Selv om jeg ikke har beste minne eller hovedkort, skal jeg da kunne kjøre cs med bedre resultat. Har installert XP på nytt, og har ikke mange programmer installert i det hele tatt. Andre jeg har snakka med som har noe samme cpu ram skjermkort sier at de har noe lunde 100 fps uten for mye drop i 1.6. Det har jeg egentlig vanskelig for å tro, med tanke på at jeg kan droppe helt ned i 30 fps når det går for seg med fiender og skudd til alle kanter. Spesielt drop har jeg selvsagt på aim/fun maps, der jeg kan ligge jevnt på 40-70 og falle ned mot 30.:thumbdown:

Vsync er av, skjermen kjører 1024x768@85hz
Oppløsningen i cs er 640x480, av og til 800x600

Kvaliteten i cs er satt ned, "gl_texturemode" er satt til å kjøre ett kvalitetshakk lavere :roll: enn det som er utgangspunktet ved installasjon(default)

Har sett at det har kommet ut noen nye ati drivere, men kan ikke tenke meg at det vil gjøre all verden forskjell. Har du noen tips eller forklaringer, vil jeg være takknemelig :thumbup:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...