HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg opplever at "hastigheten" på gameplayet i NFSU øker eksplosivt i små rykk. Rykkene skjer både her og der, og det virker som om drift-brettene er mest utsatt. Her er i tillegg en forklaring på hva "økning i hastighet til gameplay" betyr: Når man kjører i f.eks. 50 km/h, så kan man se at bilen går med en viss hastighet i spillet. Bilen reagerer også på svinging og andre handlinger med en viss treghet. Dette er det vanlige, men når spillet "rykker" går alt _mye_ fortere. Og det ser ut som spillet "spoler" fram litt. Dette ødelegger desverre gameplayet betraktelig, og har ført til at jeg har ødelagt mange gode drifter. Takker for alle innspill. (Ja, jeg vet at en lignende tråd er ute. Men den er elendig skrevet, og har elendig topic. Og jeg vet at folk ofte ikke gidder å sjekke hva som står i de engang) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg mener å huske at dette kunne være en liten issue med "motion blur", eller hva nå denne modusen hét. Se på options etter motion blur, eller lightning trails eller noe slikt, og skru av dette. Sjekk så om det hjelper.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det er av. Men takk for hjelpen! Jeg lastet ned den nyeste patchen, og da forsvant problemet. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har alldri skjedd med meg, men ja det er veldig plagsomt når men spiller på nett så plutselig er den andre bilen langt forann deg. Men no har jeg fått svar på at det ikke er koder som gjør det. Det trodde jeg først så jeg ble litt irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå