Cupola Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har en xp2800+ Barton med en CoolMaster Aero7 Lite cpu kjøler, samt 2 stk 80mm vifter som blåser luft inn og 2 stk 80mm som suger luft ut + 1 stk Sunon 120mm på egen bryter. Selv om maskina bare står på slått så viser den 55 grader med cpu vifta på max. Når jeg slår på Sunon vifta så synker tempen ned på 40 tallet, men med tanke på at den støyer litt (42 db ca 40 cm i fra hodet mitt) så orker ikke jeg å ha den på hele tiden. Maskina er nybygd, så det er ikke noe støv i den. Skulle jo tro at med den cpu vifta så skulle jeg ha lavere idle temp, hva den blir når jeg bruker maskina vet jeg ikke siden jeg venter på nytt skjermkort. Noen som vet om det er riktig dette eller om det kan være noe feil????? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er det god kontakt mellom CPU og kjøler? Har du brukt goop? Lenke til kommentar
Cupola Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Hm, skal kjøpe meg Arctic Silver 5 i dag så da får jeg se i løpet av helga om den vil bli lavere. Skal innrømme at det ikke var noe som har vært i mine tanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå