jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) satte inn nytt hovedkort. med prossesor(p3) minne o.s.v i en gammel pc starta opp uten problem. innstalerte xp home. så slo jeg av pcn for og resette bios skulle starte opp igjen da var alt dødt ingenting funker strømforsyninga starter heller ikke. lurer på hva det kan være? Endret 20. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan kanskje være PSU (strømforsyninga) Eller hk ville jeg trodd. Skift topic til noe lignende (Hva er skjedd) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har du satt inn kontakten? Jeg vet ikke, prøv det vanlige! Sett inn kun prosessor, hdd og minne og start. Ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Prøv med en annen strømforsyning... Btw, skift topic... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sorry, skiftet hjalp ikke. "Hva har skjedd" beskriver ikke problemet ditt spesielt bra. Fikser et som er litt bedre for deg, og neste gang legger du litt mer flid i å finne noe som er beskrivende Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 drit og dra. har fiksa det Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva var det som var feil da? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) neida vet ikke ble bare så forbannet over den arrogante holdningen til moderator over. så jeg tenkte det er ikke så nøye prøver og løse dette selv og da behøver jeg ikke og dele det med noen heller Endret 20. mai 2004 av jan.ata Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg kan være enig med deg jan.ata. Man skriver et innlegg fordi man lurer på noe. Forumet er nesten et nazisamfunn når det gjelder regler.......... "Ikke riktig topic..... nei, da kan du drite i å få hjelp" Endret 20. mai 2004 av Ernie79 Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 joda topikken var riktig den. det var bare ikke fint nok formulert Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 neida vet ikke ble bare så forbannet over den arrogante holdningen til moderator over. så jeg tenkte det er ikke så nøye prøver og løse dette selv og da behøver jeg ikke og dele det med noen heller Fint at du prøver å gjøre dette til et bedre forum! Det er slike holdninger vi trenger! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 takk for komplimenter. godt og høre att flere er enige med meg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var egentlig ironisk, da... *Peke på den forrige posten min* Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei Resette bios? Mener du at du flashet biosen og la inn ny bios eller bare resetta CMOS? Har selv opplevd at HK "døde" etter at jeg flashet den. Jeg klarte ikke å få det fiksa, det var helt dødt! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 resetta cmos ja. for etter att jeg instalerte xp så fikk jeg feilmelding på prossesoren omm att den var bytta eller ikke virket. det er jo naturlig når man bytter hovedkort derfor må man resette cmos for og "finne"prossesoren, etter det jeg har forstått da Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hm- har byttet prosessor flere ganger i flere forskjellige maskiner, men har aldri hatt behov for det.. bare å fyre opp, det! Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det er ikke bare en ledning på HK (Power) som ikke lengre har kontakt..? Sikkert ikke, men bare en tanke som falt meg inn.. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Prøv å ta ut batteriet og vent noen sekunder før du setter det i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå