Restart- Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Ja, jeg har hatt problemer med NFSU lenge. Det startet med at, når jeg spillte NFSU var de vandelig, komm i svinger feks rundkjørin, gjikk de fort som bare det! Nå er det ekstremt! HELE TIDEN, har slettet og installert det igjen, men samme problem Endret 20. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 legg inn nyaste pathcen og ikkje bruk STORE BOKSTAVER I EMNET Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er det egentlig med norsk ungdom og foravett/rettskriving? Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ja, jeg skal skjerpe meg med storebokstaver og ordlegge meg bra, ok ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er det egentlig med norsk ungdom og foravett/rettskriving? Lurer jeg også på, det er utrolig mange bisarre skrivefeil her på forumet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Ta deg litt mer tid til å skrive emnefelt neste gang. Et godt emnefelt skal beskrive innholdet i tråden. Det er greit å skille mellom spilleproblemer og install/startproblemer f.eks. Og husk no caps Endret 20. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå