crownjewel Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har en volvo som i topic som det sitter en M46 (4+override) girkasse i. Spørsmåle er; vil en M47 (5 trinns) kasse gli rett inn i denne uten modifiseringer? Og tåler denne opp mot 250 hester? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Glem M47 kassa, etter litt googling fant jeg ut at den ikke ble satt inn i torboversjonene pga svakt 5'te gir. Noen som har forslag til girksse? har lyst på 5 trinns som sklir litt inn. syns M46'n er litt treg på de første gira. Hvis noen også har forslag til chip på motortype B230ET så er det også velkommen her. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Kunne også tenkt meg en 16 ventilers topp. Noen som vet om toppen fra nyere modeller glir rett på? og hva dette vil si i effekt og bensiforbruk. Lenke til kommentar
Volvolarsen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du lurer på mye du Kjøp deg ei M90-kasse, satt på senere 940 / 960. Denne tåler mer effekt også Vet ikke om 16v-toppen passer direkte, men jeg tror det... Kjøp deg heller en komplett 16v motor isteden, er lettere å få taki den i Sverige Kan trimmes til over 500hk med turbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå