bennern Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg har problemer med lyden fra høytalerne mine. Det funker å spille av sanger men det kommer bare ikke lyd, eller feilmelling.. I f.eks winamp ser du at musikken "spiller" osv.. men INGEN lyd..ikke spill heller.... hva kan være feilen.? hvordan fikse det?? takk for hjelpen Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva slags lydkort har du da? Lenke til kommentar
bennern Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 creative SB live! Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er ikke sikker på om denne feilen bare kan komme på Creative Audigy kort. Lyd blir borte på grunn av EEPROM feil på lydkort (se link under). http://uk.europe.creative.com/support/foru....asp?thre=24258 http://uk.europe.creative.com/support/foru...&foru=51&page=1 Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har samme lydkort og samme problem, hedde problemet en gang før men fiksa det, selvsagt husker ikke jeg hva jeg gjorde nå ........ Håper NOEN hvet hva som gjør det Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er foresten ikke noe feil på kortet Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Prøvd å sette i forskjellige kontakter? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Til trådstarter: Er dette en problem som har kommet nå i det siste? Har du hatt lyd før? Var det noe spesielt du gjorde med pc'en før du mista lyden? (dro ut stikkontakten? ...neida) Prøv å oppdater driverene Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg gjorde ingenting, har prøvd å oppdatert driverene Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Noen som vet hvor jeg kan laste ned ny driver til Creative SB live 5.1 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hos meg har det skjedd flere ganger at lyden har blitt borte, men da hadde det vært såpass enkelt som å restarte! Dette har du forhåpentligvis allerede prøvd Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 De du får på nettet er ubrukelige(for meg ihvertfall). Jeg bruker en jeg fant på en Pc Gaming World-DVD. Kanskje jeg kunne sende deg den på mail, og se om det hjelper? Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har du msn så kan du sende den der, Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har du msn så kan du sende den der, Joda, men jeg har "bare" 128 ut, men vi prøver vi. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Du har sett i lydinnstillingene at det er SB kortet som er aktivert. Symptomene høres ganske like ut som det jeg har opplevd flere ganger Selv har jeg brent meg på dette flere ganger, dvs brukt mange timer på drivere etc bare for å finne ut at windows er innstilt til å bruke det crappy integrerte lydkortet på HKet mitt. Du kan finne utav dette ved å se control panel->sounds and audio devices og velge audio flipperen. Kan være noe helt annet hos deg da, men verd ett forsøk. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Den står på "Digitallydenhet for SB Live!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå