Armalite66 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som vil være med i foreningen IMOT fridager? Feks. krisitihimmelfartsdag, etc.. som ødelegger postgangen, stenger butikkene, m.m. Hmm, la oss si Foreningen imot fridager og streiker, FIFOS <fortsetter å vente på postpakken og surmule over å dra ekstra langt for å handle> Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var da en veldig egoistisk begrunnelse, jeg venter ingen pakker og koser meg med en betalt fridag Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du har ikke jobb, du? tror ikke at han har det du ellers ville han nok ha laget foreningen for flere fridager Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du har ikke jobb, du? tror ikke at han har det du ellers ville han nok ha laget foreningen for flere fridager Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du har ikke jobb, du? tror ikke at han har det du ellers ville han nok ha laget foreningen for flere fridager second that, jarmo! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Tror ikke han går på skolen eller... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som vil være med i foreningen IMOT fridager? Feks. krisitihimmelfartsdag, etc.. som ødelegger postgangen, stenger butikkene, m.m. Hmm, la oss si Foreningen imot fridager og streiker, FIFOS <fortsetter å vente på postpakken og surmule over å dra ekstra langt for å handle> Fy skam er alt jeg sier.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som vil være med i foreningen IMOT fridager? Feks. krisitihimmelfartsdag, etc.. som ødelegger postgangen, stenger butikkene, m.m. Hmm, la oss si Foreningen imot fridager og streiker, FIFOS <fortsetter å vente på postpakken og surmule over å dra ekstra langt for å handle> LOL. Det teiteste jeg har hørt... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg forstår godt hva du vil Armalite66. Men burde ikke foreningen være mot tvungen stans i handel/post/etc istedet for fridagene? *Også vente på pakke (Creative MuVo2 4GB, KOSS the plug, 50 CD spindel)* Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) LOL. Det teiteste jeg har hørt... Endret 20. mai 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva med å danne FIFIFOS. Foreningen imot Foreningen imot fridager og streiker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 FMF! Foreningen mot foreninger! Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har min første fridag på gud vet hvor lenge i dag. Og selvfølgelig måtte det være på en eneste forbanna dagen bortsett ifra 17. mai og søndag, hvor alt har stengt. Jeg ville gjerne sett at butikkene hadde hatt åpent i dag sånn at jeg også kunne fått gjort ting i byen og gjort andre ærend. Eneste jeg har fått gjort i dag er å trent. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kommer sikkert en ny tråd snart: foreningen mot foreningen mot foreningen mot fridager. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ser ikke bort fra det, nei... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg ser et mønster, en ond sirkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå