espanos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 F****s Itunes! Skulle fjerne en del MP3 fra Libary, men de ble pokker meg slette for godt fra HD også! Finner ikke igjen filene heller. Kjører Norton Protected Recycle Bin, men filene er borte derfra! Noen som har forslag til noen "recovery" programmer etc.? Eller andre tips hva jeg kan gjøre for å finne filene igjen! Mistet rundt 3.000 låter Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.runtime.org/ - GetDataBack funket for meg. Lenke til kommentar
espanos Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Takker! Prøver GetDataBack nå og håper det funker! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Fat eller NTFS filsystem? Og send meg en PM, med mail addresse, så ordner vi noe! EDIT: Bare en ting. IKKE skriv noe som helst til den disken du mistet sangene dine. Helst ikke bruk den i det hele tatt. Endret 20. mai 2004 av SinIC Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 R-Studio er ganske bra.. desverre ikkje gratis og demo versjonen kan berre gjenopprette opp til 64 kb store filer.. hadde et uhell med at nåken filer på eine partisjonen min vart korupte.. kjørte chkdsk /r for å prøve å orne opp, og alt forsvant! men no er alt komt atte og med hjelp av R-Studio.. kan faktisk til og med gjenopprette data fra partisjonar som er sletta! fant atte filer fra i fjord en gang LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå