Gå til innhold

Slette kontaktene på SIMkort på en T630?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bare å gå inn på kontaktene, også trykker du C-knappen når kontakten du vil slette er markert...

Edit: Kanskje det er en egen meny for å se på SIM-nr., slik det er på P800'n min...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Det er vel bare å gå inn på kontaktene, også trykker du C-knappen når kontakten du vil slette er markert...

Edit: Kanskje det er en egen meny for å se på SIM-nr., slik det er på P800'n min...

Jepp, jeg må velge å ringe fra SIM og så slette hver enkel nummer med C knappen :mad:

Synes ikke denne telefonen er så vanvittig genial lengere jeg.... :(

Lenke til kommentar

Jeg har z600, det er så å si samme telefonen. Gå på telefonliste, avansert, Kopier fra sim. da er alle numrene dine på telefonen. Var det det du var på jakt etter? Hvis du rett og slett vil slette alle numrene, så er det også en ting inne på avansert som heter slett alle.

Lenke til kommentar
Jeg har z600, det er så å si samme telefonen. Gå på telefonliste, avansert, Kopier fra sim. da er alle numrene dine på telefonen. Var det det du var på jakt etter? Hvis du rett og slett vil slette alle numrene, så er det også en ting inne på avansert som heter slett alle.

Har Z600 selv. Hvis du går inn på telefonboka -> avansert -> slett alle, så sletter du bare kontaktene i telefonen ikke SIM kortet. Tror ikke det er noen genial måte å slette alle kontaktene fra SIM kortet med et grep. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Lese manualen er noe dritt.....lol

Ja fordi manualen er jo så vanvittig god....NOT :thumbdown:

Hvis du kan vise til hvor det står i manualen at man kan velge "ringe fra SIM" og så trykke "C" for å slette et nummer på SIM kortet så er jeg lutter øre.

Maken til dritt manual har jeg ikke vært borti.

Et annet eksempel:

Når jeg skal ladde telefonen så står det i displayet: "Optimal lading". Noen ganger så slår telefonen seg av, sansynligivs fordi det er det mest optimale hva vet jeg, men problemet er jo at jeg ikke gjøre noe med dette fra eller til. Hva står det så i manualen?

Ikke er forbanna pøkk!

Jeg må si, at hvis SE T610 var verdens beste telefon og at T630 er en forbedring av den igjen, da må de andre telefonene på markedet virkelig være tragiske saker.

Lenke til kommentar

Har Z600 selv. Hvis du går inn på telefonboka -> avansert -> slett alle, så sletter du bare kontaktene i telefonen ikke SIM kortet. Tror ikke det er noen genial måte å slette alle kontaktene fra SIM kortet med et grep. :thumbdown:

Ja, og hvor rart er ikke det da?

Tror nesten alle telefonene jeg har hatt siden 1995 har kunnet slette alle nummer på SIM kortet med en gang...

Jeg begynner vel egentlig å innse at T630 egentlig er en fjortis telefon og ikke laget for å være så effektiv som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...