Gå til innhold

Hodetelefon ødelagt, høyttaler funker

Anbefalte innlegg

I går lå mobilen min i vesken, der det lå en åpnet shampo som begynte å flyte litt utover etter hvert. Mobilen var ikke våt da jeg tok den opp, så jeg trodde at den ikke hadde blitt skadet. Litt senere ringer det. Jeg kan høre ringetonen. Jeg tar den, sier hallo og hører ingenting av det han som ringer sier. Han ringer igjen, og jeg trykker på "høyttaler" og da kan jeg høre han. Jeg synes det er litt rart at jeg kan høre lyder, snakke i høyttaler, men ikke ta den på vanlig måte når den ikke ble våt engang..? Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags mobil har du? Det er vel to forskjellige høyttalere på mange telefoner, en som er dedikert til høyttalerfunksjonen og en til vanlig tale.

Du kan jo vente litt til for å se om den faktisk bare trenger å tørke litt. Evt så blir det vel å skru den fra hverandre og bytte selve høyttaleren som er ødelagt. www.mobilsentrum.no har en drøss med mobildeler...

EDIT: Kan jo være at det har kommet noe shampo inni høytalleren slik at den vil funke hvis du bare tar den ut og renser den me sprit el.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Takk for svar! Dette skjedde i går da, så det er kanskje ikke så mye å gjøre nå. Men kan jo prøve å tørke den med hårføner... Hvis ikke, koster det masse å sende den til reparasjon? Fordi jeg tror ikke jeg klarer å kjøpe mobildeler og plotte det inn der hvor det skal selv ;) Jeg har Nokia 6610i..

Lenke til kommentar

Splitter ny altså?

Eller tenker du på gamle 6610. Uansett, er mikrofonen ødelagt, så er det verkstedet gjør å bytte den delen. Det vil nok koste litt, men sannsynligvis ikke så altfor mye.

Ta den med til zodiac (bak storo senter) og hør! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...