dimdal Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Heisann, Lurer bare på hvilke fordeler det er med å bruke CSS framfor Tables ? Noen sier det "ser proffere ut", mens en annen jeg kjenner sier at det er mange sære folk som bruker det, og at det er vanskelig å holde styr på et sånt system. For øyeblikket bruker jeg tables, og synes dette har fungert greit, men vil jeg da tjene noe på å gå over til å bruke css + div ? Håper folk skjønner hva jeg snakker om her.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 - mindre kode å skrive - mer logisk oppsatt, du kan lettere se hvordan det funker hvis du f.eks. skal vedlikeholde fire mnd. etterpå - du kan endre designet på siden helt uten å røre HTML-filen. Alt ligger i stilarket. Hvis du da har en side med 500 undersider (f.eks. en nyhetsside) kan du endre alt av design uten å måtte sutle med alle undersidene. ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 mens en annen jeg kjenner sier at det er mange sære folk som bruker det, og at det er vanskelig å holde styr på et sånt system. Inviter denne fyren inn på forumet du. Skulle vært morsomt å høre hans argumenter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 mens en annen jeg kjenner sier at det er mange sære folk som bruker det, og at det er vanskelig å holde styr på et sånt system. Inviter denne fyren inn på forumet du. Skulle vært morsomt å høre hans argumenter. Vi er jo ganske sære da.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det har nylig vært en lang diskusjon ang. dette Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det har nylig vært en lang diskusjon ang. dette Jøss.. rart jeg ikke fant den når jeg søkte.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://www.hotdesign.com/seybold/ <== Nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå