kaiern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skyt meg gjerne, men jeg synes faktisk Foo Fighters versjon av Have a Cigar ikke er så verst. *pang* Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Den er nevnt i listen min. Posta sikkert 2 sekunder etter deg. Petimeter. T'Weed Edit: Trøbla med ordforrådet Endret 6. mars 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skyt meg gjerne, men jeg synes faktisk Foo Fighters versjon av Have a Cigar ikke er så verst. Ja, så lenge det er den versjonen som ikke er med Brian May... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den orginale linupen er best Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men enkelte ganger er coveret bedre enn orginalen. Kanskje jeg får litt pepper nå men jeg finner tool - no quarter bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 korrekt. Syns de mister grepet siste par minutta, men tool sin tolkning holder linja stramt hele veien. Lenke til kommentar
UlrikBGG Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 verste coverlåta noen har laget av pink floyd, er definitivt scissor sisters utgave av comfortably numb. den får meg til å ville kaste opp! at noen kan ødelegge en ufattelig flott låt på den måten, gjør meg kvalm.... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 syntes pink foyd generelt er litt treg musikk, og denne var enda tregere enn floyd sin versjon Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 det jeg synes er fælt er limp bizkits versjon av behind blue eyes. nesten helt lik originalen, bare forkortet og med den kjedelige musikkvideoen til. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 De fleste vet kun om limp sin.. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ja, det er litt skremmende. men det var the who som skrev bbe, og ikke pink floyd?! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ja, det er litt skremmende. men det var the who som skrev bbe, og ikke pink floyd?! ja, var the who. nesten ingen jeg kjenner viste at de lagde originalenda da jeg tok det opp en gang Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ja, var the who. nesten ingen jeg kjenner viste at de lagde originalenda da jeg tok det opp en gang oi ikke bra. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Det er egentlig ikke så rart da. The Who ga ut Behind Blue Eyes i 71(?), og det er jo tross alt en stund siden, ikke mange her som var særlig store for 34 år siden. Men det er synd, orginalen er mye bedre enn Limp sin "tolkning". Endret 23. mars 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå