60C Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har nettopp kjøpt ny hd, en Seagate 200gb. Denne formaterte jeg, men den står som dynamisk, mens de andre jeg har står som standard. De andre er en Seagate 120gb, Western Digital 8gb og en Western Digital 120gb ekstern usb2.0. Hvorfor endte denne opp som dynamisk, og spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 disken blir ikke slik sånn uten vidre, du har svart "ja" på at den skal være dynamisk. Lenke til kommentar
60C Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg svarte ja, det virket som det eneste alternativet jeg hadde når jeg satte den opp i diskbehandling. Men spiller det noen rolle? Jeg bruker disken nå til å lagre ting på. Lenke til kommentar
phpForLife Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Spiller ingen rolle så lenge du ikke har dual boot, tror tidligere versjoner av windows (før 2000) sliter med å se dynamiske disker.... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har hatt masse pes med en disk jeg hadde som dynamisk disk, holdt på å miste en pen samling spill og film pga. det... hvis du ikke skal kjøre softwae-raid eller noe, gjør disken om til basic, men back opp dataene først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå