Defender Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei. Kjøpte i dag et GeForce 2 MX-400 skjermkort (fordi det var det billigste og det beste av de dårligste, har dårlig rå jeg :smile:) slik at jeg kan spille Half-life TFC mod.(3d skytespill på nettet) med bedre oppløsning. Resultatet ble ikke bra. Skjermkortet fukker opp grafikken i half-life, skjermen blir delt i 4 deler hvis jeg prøver med GL, fontene (skrifttypen) blir taggete og sitter "over" en annen, alt går hakkete og det er det som irriterer meg mest! Noen råd for å få en ordnings på dette? Takk til alle som svarer! Lenke til kommentar
Watpoae Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har du de nye driverne da ? hvis ikke: http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
Defender Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Jepp har lastet ned de, fortsatt ingen forskjell, hakkete og jævlig... Skal bytte det i dag kl 16:30 hvis det ikke kommer noen gode råd før det da..... Def Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 har du oppdatert half-life til den siste versjonen? har du installert siste directX har du sjekket at oppløsningen er "rett" (passer til spill, skjerm og skjermkort)? har du prøvd D3D..? <- SKAL funke...(la til dette) [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-04-10 10:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå