Zer0z Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg ble i tvil om det var Transportstreik til posten sine sjåfører.. siden jeg har gått å ventet på pakken i fra microplex i ei uke nå.. så jeg bare lurer på om noen som vet noe om det og som kan bekrefte det!? takker for alle svar;) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke noe streik i Posten. Om du logger deg inn hos Microplex kan du sjekke om pakka er sendt. Om den er det har de lagt inn et sporingsnummer så du kan sjekke hvor langt pakka har kommet. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 ja, det vet jeg... men den har ligget på postterminalen i sarpsborg i 2 dager nå! .. så jeg vet ikke :S Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var litt ille. Men det kan være rapporteringa til Microplex. Microplex bruker en EDI-løsning hvor de forhåndsregistrerer pakkene på terminalen før de sender dem (eller Posten henter pakkene hos Microplex). Prøv å send en e-post til Microplex, for det er ikke helt umulig at Posten har rota. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 2 dager...*kremt* stress ned! er helligdag i dag . Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 er det noen som vet hvor man kan få skjekket siste nytt om transportstreiken ? eller er det noen som vet om den er på tur å bli over ? Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 hei, lurer på om noen som vet om en nettside der man kan få siste nytt om transport streiken ? eller om noen vet om den er på tur å bli ferdi ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 http://www.transportarbeider.no/ http://www.ltl.no/ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Flettet sammen 2 tråder om samme tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå