Barry White Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Akkurat naa sliter jeg med to ting 1. Installere Deamon Tools Paa linspire, altsa et windows prog 2. Faa til norsk tast! Hjelp! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 trenger ikke daemon tools i linux les man mount Søk om norsk tegnsett her på forumet, har vært oppe før Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hei!Akkurat naa sliter jeg med to ting 1. Installere Deamon Tools Paa linspire, altsa et windows prog 2. Faa til norsk tast! Hjelp! Jeg sliter ogso med de norske tastene. Jeg ma fikse det. Jeg sliter ogso med at veldig mange tegn ikke er der de skal vere. frustrerende. Endret 2. juni 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ikke kjør linux med hensikt å kjøre windowsprogrammer. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Linuxspire har sikkert et eller annet verktøy hvor du kan velge tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei!Akkurat naa sliter jeg med to ting 1. Installere Deamon Tools Paa linspire, altsa et windows prog 2. Faa til norsk tast! Hjelp! Jeg fant svaret på norsk på tastaturet. Du går denne veien: Lindows ( som "start" i windows) > Control panel > Peripherials > Keyboard. Keyboard Model: Her velger du det tastaturet du har Primary Layout: Hvilket språk du bruker, som da er Norwegian. Primary Variant: Her velger du "Basic" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå