geddi666 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Får stadig vekk forskjellige kvaliteter på filmer som jeg laster ned, noen er helt grønn andre "henger igjen" å umulig å se... Hva gjør jeg galt...? Har det med codeks å gjøre eller er bare kvaliteten på filmene så forskjellige.... Bare spør jeg.... Lenke til kommentar
stamfar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skaff deg vlc den spiller det meste, (mest?) på windows audio og video gratis http://www.videolan.org/vlc/ Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skaff deg vlc Jepp. Jeg har videolan på buttpluggen også. Da kan jeg spille filmer på skolen også, da codecs nesten ikke finnes på de pcene. Videolan har alle codecs innebygget. Videolan tar ikke de aller nyeste *.mov filene. Da må QT brukes. Bsplayerplayer anbefaler også. Har endel klipp som bare den kan spille. Windows mediaplayer brukes stort sett bare til film som streames fra nettet. MVH Øyvind Lenke til kommentar
geddi666 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Lastet ned Videolan... konge bra... Takkk Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ikke bruk Kazaa Skal du ha filmer bør du bruke bittorent, de er lasta ned på 1 dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå