Martin A. Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er jushed.exe for noe. Denne filen kan jeg ikke finne når jeg søker gjennom HDD'ene. Den ligger i prosessliste på oppgavebehandlingen og bruker ca 2000kB minne Er det virus? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm...har lagt merke til den saken selv, får søke gjennom for spyare.... Fant forøvrig følgende link: http://www.computerforums.org/showthread.php?t=1414 Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ved nærmere ettertanke tror jeg jeg fikk den filen etter at jeg innstalerte opera og tilhørende java pakke på maskinen min! Hvis du nylig har gjort det samme kan det forklare saken ihvertfall... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har opera, og sun java. Så det kommer derfra ja. Kanskje ikke så lurt å avslutte den prosessen da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 c:\program files\java\j2re1.4.2_01\bin\jushed.exe Det er nok Java fil som kjøres. Ikke virus. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har en prosess som heter jusched.exe .. Er det samme sak? Bruker ca 2000kB den også. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis jeg ikke husker galt er dette Javas oppdateringsrutine. Altså som Windows Update, men den oppdaterer JRE hver gang det kommer oppdateringer. Kjekt å ha. men ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis jeg ikke husker galt er dette Javas oppdateringsrutine. Altså som Windows Update, men den oppdaterer JRE hver gang det kommer oppdateringer. Kjekt å ha. men ikke nødvendig. Helt riktig jusched - jusched.exe - Process Information Process File: jusched or jusched.exe Process Name: Sun Java Update Scheduler Description: Application that is an update scheduler. The application checks the Sun site to see if newer Java versions are available. Company: Sun Corporation System Process: No Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå