Feelgood Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har problemer nøyaktig anna hver gang jeg fyrer opp min XP-pro. Maskina henger seg opp, reagerer ikke på mus eller tastatur. Må ty til resetknappen og fyre maskina på nytt. DA fungerer alt som normalt. I Eventlog står det noe sånn som ; kunne ikke opprette kontakt med DHCP. Snakker vi her om et virus?? Har Norton som er oppdatert. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 DHCP er en tjeneste som gjør at du får tildelt ip-adresse fra en dhcp server (som kan være routeren din) Prøv å sett ip-adressen din til å være fast, så er ihvertfall det problemet ordnet. Er det andre røde kryss i eventloggen din ? Lenke til kommentar
Feelgood Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Beklager at jeg ikke har fulgt opp min tråd! Det viser seg at jeg får forskjellige feilmeldinger for hver gang dette skjer. Dette er ikke røde kryss, men advarsler. SMNP og DHCP går igjen Lenke til kommentar
Feelgood Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Oppdatering av bios var det som skulle til:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå