frewrik Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Hvordan hovedkort lønner seg å kjøpe hvis man skal ha en Amd Athlon Duron, Athlon eller Athlon XP Prosessor? Vurderer å bare kjøpe en liten duron til prisese går ned....Da er det greit å kunne oppgradere til noe bedre. Har selv ikke noe peil på hovedkort... Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Jeg for min del har alltid kjøpt Asus sine hovedkort, da Asus er flinke til å oppdatere med nye BIOS'er samt at kortene gir bra ytelse og det er liten feilprosent. Har aldri måttet bytte et Asus kort... Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 Åssen asus da....? Vil helst ikke ha et kort til 2000....helst under 1500... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 epox til xp og overklokking msi hvis du vil drive raid'ing (raid 0 for ever!) asus for rikinger Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 Så et asus hovedkort til 800 eller noe...virket bra syns jeg, støtte for 5 usb, med lyd... Lenke til kommentar
heaika Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Kjører du DDR? da lønns det å investere i et asus A7M266 ddr Hk funker ypperlig til AMD xp :wink: Lenke til kommentar
jerv Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Vel... jeg har et kort ved navn ECS K7S5A. Det har SiS735-chipsett. God ytelse, støtter AthlonXP, tar både vanlig SD-RAM og DDR SD-RAM. Koster dessuten bare 1000kr hos pcmax.no :smile: Forøvrig så duger det ikke til overklokking, da :sad: mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå