ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hej, jeg gikk en tur i Trondheim. Så så jeg at Digital Impuls har flyttet inn bortmed burgerking, de var 1-2dager gamle fra skrivende dato, da jeg var der hadde de lite varer men de kommer vell med dagen, de har samma kabinettene som Microplex har til samme pris.. kompis av meg kjøpte ett, han sier seg fornøyd.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *kaster denne over til webshoperfaringer* Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Konge... Hvilken burgerking? Den i Olav Tryggvasons? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 den nermeste tog stasjonen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Altså den i Olav Trygvasons gate. Må besøkes Endret 20. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 I dag var jeg innom denne butikken, som er vanskelig å finne da den omtrent ikke vises i terenget.... Det er en fin butikk med en fin utstillings veg for kabinetter til venstre npr du kommer inn. Det var et greit utvalg nå men det blir sikkert bedre. PÅ disken sto den nye vannkjøleløsningen til zalman (den store sylinderen). Betjeningen var grei og hjelpsom og det virket som om de selv interiserte seg for data. La inn en bestilling hos dem på et saphire x800 pro kort, blir fint å få der ifra hvis de får det før komplett.no (slipper postgang). Har seff lagt inn bestilling på koplett.no og men det er bare å sende i retur hvis jeg får det fra digital impuls først. Kjøpte noe småting og førsteintrykket er av type meget positiv! Vil anbefale folk å stikke innom denne butikken å se på vareutvalget. Her var det heller ikke kø som det er på datakjeden, dette vil vell gå over når flere rfinner denne butikken (rett nedenfor Macbeth scottish pub (ikke sikker på stave måte)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå