fxwz Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hei. Jeg og en kamerat har en krangel om hvilket nedlastningsprogram som er best. Han sier at WinMX er best, mens jeg sier at Kazaa er best. Hadde vært fint om noen kunne si hvorfor WinMX eller Kazaa er best.. Takk Endret 19. mai 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Begge suger! Du bør poste riktig sted neste gamg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 EG synes at kazaa e best fordi at det e et vældi kozli og fargerikt program.. skikkeli ryddi..... finner alltid det jeg leter etter Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) EG synes at kazaa e best fordi at det e et vældi kozli og fargerikt program.. skikkeli ryddi..... finner alltid det jeg leter etter Hvor skal jeg poste da`? var litt uheldig jeg.. dobbelpostet vist Endret 19. mai 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Liker ikke kazaa (lite) og winmx spessielt bra.. holder heller en knapp på direct connect Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Som sagt, begge suger! Virus og atter virus Lenke til kommentar
ESF Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du finner jo det du leter etter på winmx også Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bare drit begge deler. DC++ Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Synes kazaa er bedre av de 2. Du får som regel større hastighet. offtopic: Åssen i he**ete får du god hastighet på DC++? Tar flere år.. pluss at du må vente på slots Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 DC\DC++ ruler For mye virus og spyware på kazza winmx stort sett sanger da Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Soulseek for musikk, DC++ for alt annet. Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Winmx må man vente på i evigheter, så jeg synes kazaa lite er vinneren av de to.., men begge suger sammenlignet med DC ++ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skal ligge under programmvare denne. Flyttes. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Synes kazaa er bedre av de 2. Du får som regel større hastighet. offtopic: Åssen i he**ete får du god hastighet på DC++? Tar flere år.. pluss at du må vente på slots Du kjøper deg mye lagringsplass, deler alt du har som andre kanskje vil dra nytte av, (filmer/iso's osv..) så kommer du deg inn på noen andre hubber enn de som er lagt til publiket OT: Kazaa suger, win mx suger. IRC, bittorrent and DC++ 4 life! Endret 20. mai 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 aah, husker mine gamle Kazaa dager... Det var tider det... Musikk filer som skurret etter 20 sekunder, X-men som viste seg å være Orange County og virus, virus, virus. BT og DC++ er det eneste verdt å ha.. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 bruker emule og er fornøygd med det. Kazaa er ok, winmx er heilt utruleg dårlig... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Best av winmx og kazaa?......vel.....hvis jeg absolutt måtte velge blant disse to programmene så måtte det ha blitt winmx. Har mange dårlige erfaringer med kazaa. Eller for å so det på en annen måte.....flere dårlige erfaringer med kazaa enn winmx... Men dersom man vil hoppe noen meter opp på rangstigen så har man jo DC++ og bittorrent som jeg anser for å være det beste i dag. Har ingen problemmer med hastighet eller manglende slots......men nå leter sikkert ikke jeg etter det mest populære da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå