Gå til innhold

Burde noen stemme på protestpartiene?

Anbefalte innlegg

Burde man stemme på protestpartiene? FRP og RV er ekte protestpartier. Men selvsagt, dette er jo demokratiets gang.

EDIT: Posten er kraftig endret. I en dreining mot det mer seriøse. Men bare nesten. ;)

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde jeg stemme RV? Er mot EU og slilkt. Er liksom ikke helt mitt parti, men har begynt å forstå at det er slik det ungerer. Burde jeg stemme det? har liksom begunt å vutfdeere.

Hvis FrP vinner valget kommer det garantert til å bli billigere å drekke seg drita. Ulempen blir at du må betale for eventuelle alkoholskader selv. :p

Lenke til kommentar

Nei stem RV du. Noen må jo støtte opp om de kritiske her i samfunnet :)

Ikke ta SV ihvertfall.. de er på feil vei, snart er de 90% lik arbeiderpartiet og andre sentrumspartier som ikke mener en dritt.

Edit: Forresten, var det ikke du som argumenterte FOR eu her en gang, eller husker jeg feil? :hmm:

Endret av Decline
Lenke til kommentar

Hehe, beklager folkens... dette er nok som de fleste har gjettet et resultat av en noe fuktig aften. Når det er sagt, er jeg hverken RVer eller mot EU. Det er på tide vi kommer inn.

Og FiskePinna: Jeg synes Tønsberg er et godt utgangspunkt å se til, når det gjelder FrPs gjennomføring av sine valgløfter. De vant kun på bomringsaken, har det skjedd noe? Nei. Ser det ut til at det skjer noe? Nei, de har lagt de planene på is. På samme måte vil det bli, og enda verre naturligvis, i en regjeringsposisjon. Det vil være katastrofe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...