shamanix Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg skal kjøpe meg en mp3 spiller, men hvilken? ipod? den som er på tilbud på komplett? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har nettopp kjøpt iPod, og jeg må si det er verdt hver eneste krone. Den er rett og slett genial! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Litt du må velge mellom. 1) Harddisk-basert. Bruker mer batteri, men har plass til mange flere sanger enn en flashbasert. 2) Flashbashert. Bruker lite batteri, men har ofte kun 128 eller 256 mb. Fungerer fint dersom du ofte kobler den til pcen og får byttet ut sangene. Har selv en flashbasert spiller jeg syns fungerer helt fint Er litt mindre enn harddiskgreiene, og en del billigere. Men hvis du har et behov å ha en del musikk med deg på en gang, bør du nok gå for en med harddisk, som Ipod. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har lyst på minst 2-4 gb. hadde ikke tenkt å bruke så mye penger, ipod er dyr. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 I så fall er vel ikke den på Komplett, ukens tilbud så dum.. MuVo2 ja =) Litt lyst på den selv, men har ingen erfaringer ang den. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 iPod 15GB hadde jeg valgt, eller en ZenNX 30GB.. Men likevel 15GB iPod fremfor 30GB Zen. iPod er så utrolig fjennomført at det nesten er kvalmt... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ser ikke helt hvordan dette er "off-topic", så jeg flytter den til riktig forum. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Litt du må velge mellom. 1) Harddisk-basert. Bruker mer batteri, men har plass til mange flere sanger enn en flashbasert. 2) Flashbashert. Bruker lite batteri, men har ofte kun 128 eller 256 mb. Fungerer fint dersom du ofte kobler den til pcen og får byttet ut sangene. Har selv en flashbasert spiller jeg syns fungerer helt fint Er litt mindre enn harddiskgreiene, og en del billigere. Men hvis du har et behov å ha en del musikk med deg på en gang, bør du nok gå for en med harddisk, som Ipod. får dem i 512 og 1024 mb også nå. Creative er bra på lyd, Ipod god på design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå