nilsheim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har kjøpt et par ekstra 80mm vifter til kabinettet. Fant ut at hovedkortet ikke har uttak for mere enn 1. Trenger jeg viftestyring og i såfall hvilken? Det er ønskelig å kunne styre viftene separat. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kanskje denne testen er no.. men bedøm selv, jeg er hvertfall fornøyd med min! NB! Opptil 20W per kanal Lenke til kommentar
nilsheim Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 kanskje denne testen er no.. men bedøm selv, jeg er hvertfall fornøyd med min! NB! Opptil 20W per kanal Takk! Skal se på den. Lenke til kommentar
nilsheim Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 kanskje denne testen er no.. men bedøm selv, jeg er hvertfall fornøyd med min! NB! Opptil 20W per kanal Takk! Skal se på den. Har du forresten peiling hvor den er å få kjøpt? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jepp, den viftestyringen er genial! Har den selv og er storfornøyd Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jeg fant 2 trimpotensiometere(variable motstandere) , tok dremele'rn og lagde passe hull i et 3,5" lokk, og vips! En rå viftestyring med hissig biltemafaktor!! Lenke til kommentar
moray Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Et par sånne blir en billig løsning Edit: glemte hovedgrunnen til at du trengte utstyr: Et par sånne også.. Endret 21. mai 2004 av morcan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå