Gå til innhold

Enda en ny side, trenger litt feedback ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

først skift ut teksten med en som er rettet mot web. Arial, verdana og andre non serifer.

Dette gjelder alt utenom overskriftene dine. (Css - skills gjør dette enkelt)

Når jeg tenker blacksmith - smeder (har ikke så stor greie på dette) ser jeg for meg varme, hamrer, økser og metallarbeider.

Synes ikke det passer så bra med iskald bakgrunn i blått.

ville forsøkt å laga en fargepalett emd varmere farger om jeg var deg.

Dersom blacksmiths går mer i retning av dverger/ dvergrasen kan blått gå, men kunne da kjørt litt mer grått og stein inn i, med muligens litt krystaller osv. til høydepunktene. Kan bli litt jalla, men med god grafikk og ikke gif jalla bilder aka 1996 kan det bli stilig.

Lenke til kommentar

1. Alt er i verdana, bortsett fra linkene som er Book Antiqua.

2. Jeg liker lyse sider, men skjønner hva du mener. Det er ikke bare om dverger eller blacksmithing, men mer om alle tradeskillsene, "WoW: Blacksmith" valgte jeg fordi min forrige siden "UO: Blacksmith" ble veldig populær (For meg da, en 3-4 tusen treff i uken på det meste) og jeg vil beholde "trademarket" :yes:

Lurte egentlig litt på paletten ja, får prøve meg litt frem..

EDIT: Jeg bruker ALDRI gif's på noe annet enn små ensfargede ting ol. Brukte utallige timer på å fikse antialiasing på dårlig klippede gifs hos wow.stratics.com (hvor jeg jobbet som Lead Editor en periode).

JPG all the way, PNG når IE får ut fingeren.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
En liten kommentar angående PNG: Microsoft får ikke ut fingeren før folk faktisk bruker png.

Så du mener vi skal bruke et filformat som gjør at bildene i 90% av alle browsere blir seende rare ut fordi IE ikke støtter PNG fullt ut..?

Lenke til kommentar
Så du mener vi skal bruke et filformat som gjør at bildene  i 90% av alle browsere blir seende rare ut fordi IE ikke støtter PNG fullt ut..?

Jupp. Enten bytter folk browser, eller så implementerer ms skikkerlig png støtte.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
En liten kommentar angående PNG: Microsoft får ikke ut fingeren før folk faktisk bruker png.

stemmer, men man kan ikke forandre hele verden alene... Du må ikke tror at pensjoister gidder å bytte browser fordi noen bilder blir rare ;)

Lenke til kommentar
stemmer, men man kan ikke forandre hele verden alene... Du må ikke tror at pensjoister gidder å bytte browser fordi noen bilder blir rare ;)

de fleste vil nok ikke forandre browser uten videre (folk tror jo internett = ie), men da får de ikke klage hvis de finner stygge bilder :)

Lenke til kommentar

Så vi skal lissom lage websider som ser fine ut i 10% av browserene og som ser STYGG ut i 90% av dem..? Det er som Zethyr sier, man kan ikke gjøre det alene. Jeg gidder vertfall ikke sitte å lage websider som kunne sett litt fine ut vertfall om jeg hadde brukt et annet filformat på bildene.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å bruke .gif/.jpg en stund til fremover... Jeg venter i hvertfall til IE har ordentlig støtte for det (om 10-20 år :p )... Men innen den tid er det Opera som er den største browseren, tett etterfulgt av FireFox ;)

Hvem er størst av FF og Opera..? Opera koster penger, noe som burde gjøre at den ligger bak ? :blush:

Lenke til kommentar
Hvem er størst av FF og Opera..? Opera koster penger, noe som burde gjøre at den ligger bak ? :blush:

Tror du jeg har betalt for Opera?? Nei! Og banneren som er oppe i høyre hjørne bryr meg ikke, fordi ad-blockeren stopper den :) Merker ikke noe til den på skolen heller, og der er det jo ingenting som kan stoppe ads :) Men jeg skjønner jo poenget ditt...

Tror jeg skal be sys.admin. på skolen om å innstallere Opera og Firefox på alle maskinene på skolen ;) Da er det i hvertfall mer å velge mellom :) Jeg har innstallert Opera på min egen server på skolen, noe som gjør at jeg har _veldig_ lite plass der :p Idiotisk at hver elev bare skal ha 20MB med lagringsplass :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...